vineri, 15 noiembrie 2013

20. Glitter nails (Manichiura cu sclipici)

     Hei, fetelor!
     Ce ziceti de niste unghiute sclipicioase? Dar de niste unghiute lungi? Ei bine, daca va plac unghiutele lungi si sclipicioase, am o veste buna! Mi-am amintit de manichiura pe care o pregatisem inainte de a pleca la mare, dar pe care nu am mai reusit sa o postez. Asadar, daca v-a fost dor de unghiutele mele lungi, ia uitati-le:


     Dupa cum vedeti e o manichiura simpla. Mai intai am aplicat base coat, iar apoi 2 straturi din lacul cu sclipici Golden Rose Care + Strong nr. 159.







13 comentarii:

tare dragute ...si ce lungi :) :*

Nu ai vrea ca Alina lui Brumarel sa isi puna poze cu ea?:) Adica ea este beauty blogger, incearca sa ne convinga sa folosim anumite produse cosmetice prin review-uri, insa nici macar nu ne dezvaluie cum arata. Haide sa o coningem sa puna poze cu ea!:)

unde ai gasit glitterul asta frumos imi place e foarte finut :)

Un glitter delicat si frumos :)

Ce frumoasa oja, arata superb :)

Apropo, te invit sa participi la concursul meu daca vrei :*
http://claudiacernean.blogspot.ro/2013/11/firmoo-international-giveaway.html

Cât îmi place oja respectivă! ♥ E minunată!!!
Te pup și nu uita că blogul meu este deschis vizitei tale! :*

Sclipicioasa :)
Te pup, voi veni in vizita si la tine :*

Super dragut <3. Sunt unghii de printesa :D.

Ce dragut >:D< multumesc!

Trimiteți un comentariu