marți, 13 august 2013

Postarea cu nr. 200!

    Bunaaaa!! Sunt tare bucuroasa sa va spun ca am ajuns si la postarea cu nr. 200 :) sunt si mai bucuroasa ca voi sunteti in continuare aici si ma cititi, va sunt foarte recunoscatoare pentru asta!

Sursa
   As vrea sa dedic aceasta postare unei idei de ale mele. Vreti sa stiti despre ce e vorba? Ma gandeam ca, incepand de luna viitoare, sa fac postari la cererea voastra. De exemplu, daca doriti ca postarea sa fie despre o manichiura, voi imi trimiteti pe mail o poza cu un model de unghii pe care sa-l reproduc, sau sa il fac pe alte culori, ori sa il combin cu un alt model, voi decideti! Puteti sa ma provocati sa scriu o postare in care sa va povestesc despre ceva anume sau va scriu un review despre un produs pe care l-ati vazul in haul-urile mele...orice doriti voi. Voi alegeti subiectul postarii! Tot ce trebuie sa faceti este sa imi trimiteti un mail la sunafterstorm.blog@gmail.com cu ideea voastra de postare, iar la subiect sa scrieti "POSTARE". Voi alege postarile care mi se par cele mai interesante si...nu e exclus si sa va premiez daca aveti o idee de postare foarte buna! Voi publica aceste postari incepand cu luna septembrie, voi doar trebuie sa imi trimiteti subiectul!
    Sper sa va placa ideea mea si sa va ganditi la ce postari v-ar placea sa vedeti pe blog. De asemenea, sper ca ati inteles ceva din ce v-am zis, daca nu...astept sa ma intrebati :))

P.S.: Maine e ultima zi in care puteti sa imi trimiteti manichiura voastra pentru concursul organizat de mine si Catalina: C&C Summer Contest.

Multumesc mult ca sunteti alaturi de mine! 
Va pupacesc pe toaaate!!

38 comentarii:

Felicitari si la mai mare! :* Mi se pare foarte interesanta ideea ta, sunt curioasa cum va evolua! :*

La cat mai, cat mai, multe!!! :D Foarte buna ideea ta, sper sa ai mult succes cu ea :***

Felicitari!
La cat mai multe postari, la cat mai multa inspiratie.
Foarte draguta ideea ta. :D
Pupici

felicitari Carla, la cat mai multe postari :*:* Am sa ma gandesc intens la un subiect pentru un post :D

Felicitari Carla si la mai multe!

Iti trimit pupici dulci si poate mai tarziu ma pun si eu de o manichiura.Nu cred ca o sa pot sa fac ceva special, dar de dragul vostru ma inscriu.

Pupici!

Ana

Enchanted Ana

http://everythingaboutlittlesecrets.blogspot.ro/

felicitari si sa stii ca ai o idee draguta :).

Felcitari si la cat mai multe postari! :)
Foarte frumoasa idea postarii! Abia astep sa vad ce provocari vrei primi!


Pupici!
VintageLook

Felicitari,cat mai multe postari si cat mai multe concursuri! :-*
pupici :-*

Felicitari, cat mai multe postari de acum incolo si succes cu idea asta a ta, abia astept sa vad ce iese :)

Felicitari si la cat mai multe postari :*

Felicitari si la cat mai multe postari :*

Hihihii, multumesc tare mult :*

Multumesc, draga mea :* astept cu drag un subiect din partea taaa!

Multumesc frumos, Ana :* pupici multi si din partea meaaa!

Merci, Alina :)

M-as bucura sa vii si tu cu un subiect ;))

Multumesc mult, Simona! :*
Deocamdata n-am primit nicio provocare :(
Te pup!!

Multumesc frumos, Lucica :*

Merci mult, scumpa :*

Sper sa vii si tu cu un subiect :D

Pai, iti dau eu o provocare, ce zici? E vorba despre una pe care am primit-o eu pentru un machiaj, dar care m-a blocat :P Asadar - o manichiura inspirata de cochilia unui melc. :D Ce zici?

Buna, felicitari pentru postari ! Ti-am trimis niste idei pe mail, poate arunci o privire. Multumesc ! :)

Felicitari si la cat mai multe postari :*.O sa ma gandesc la ce ne-ai propus si iti trimit mail :).Pupici :*

Felicitari! E foarte buna ideea, la cat mai multe postari dar si propuneri! :*

Pffu, am inceput sa tremur cand am auzit machiaj :))))
Ce bine ca e vorba de o manichiura, respir usurata! Melci, melci, hihi! Imi plac melcii, ma voi gandi la ceva :)

Multumesc!

Multumesc frumos, Oana :*

Una dintre idei o voi incerca saptamana aceasta! :)

Multumesc :* abia astept sa primesc subiectul din partea ta! :)

Multumesc, te astept si pe tine cu o propunere! :*

Pupici!

Ma bucur mult... Inca astept sa vad ce ai ales ! :)

Cat de curand vei vedea :*

Trimiteți un comentariu