duminică, 11 august 2013

Jurnalul lui Croco - episodul 6

     E duminica din nou, de aceea am pregatit pentru voi un nou episod cu perusul meu, Croco. Saptamana aceasta nu i-am acordat foarte multa atentie. Marti am stat la soare si m-am ars bine de tot pe spate si a trebuit sa-l tin in colivie o zi, ca sa nu ma zgarie cu gherutele lui (asta dupa ce l-am lasat o data a afara si fix pe spatele meu rosu s-a asezat). Dupa aceea i-am cumparat o jucarie, o pasarica din plastic (stiu, stiu, suna cam pervers :)) ). La inceput s-a temut de ea, in prima noapte nici n-a mai dormit la el pe leagan (unde obisnuia sa doarma de obicei). Pasarea era intr-o parte a coliviei, iar el s-a dus in cealalta parte sa doarma, leaganul fiind in mijloc...A doua zi s-a apropiat de ea, a inceput sa o ciuguleasca. In urmatoarele zile nu-i mai puteam desparti, Croco statea mereu langa pasarica din plastic. Ii canta, o ciugulea, sarea pe ea, cate nu-i facea :)) De cand a inceput sa o iubeasca, nu prea m-am mai inteles cu el. Daca imi bagam mana in colivie incepea sa ma ciupeasca tare de deget, m-am cam suparat pe el. Probabil se temea sa nu-i fur gagica cu care se intelegea tare bine, nu stiti ce frumos ii canta toata ziua. Nici nu se mai plictisea in colivie. Cand nu era pasarea asta, el mereu ciripea sa-l las afara, dar de cand cu noua sa prietena...a stat cumintel cu ea :D L-am filmat in cea de-a doua zi de cand pusesem jucaria in colivie, era mai agitat el, dar in urmatoarele zile zau ca era ca un indragostit, asa frumos statea cu ea si ii canta incetisor ;)) Puteti vedea video-ul aici.


     Saptamana aceasta i-am dat perusului sa manance salata verde, Doamne ce-i mai place! Ar fi in stare sa manance toata ziua doar salata, nu s-ar mai atinge de seminte daca l-as lasa. E foarte incantat de ea si ciupeste de zor din ea, il puteti vedea aici (iar l-am filmat :)) ).


      Ieri seara i-am luat gagica si acum parca revine la normal. Nu mai e asa rau cu mine, sa ma ciupeasca. L-am lasat azi afara si la un moment dat am inceput sa-mi pilesc unghiile. Credeti ca am putut de el? Neee, doar pe pila mea statea. Ii faceam vant, zbura putin, dar tot pe pila se intorcea :)) Pana la urma am reusit sa-mi scurtez putin unghiutele, dar nu multumita lui Croco.Cam atat pentru acest episod...

Croco va transmite "cip-cip" si de la mine...un pupic! :*

24 comentarii:

Am murit de ras. Auzi la el, devine agresiv si crede ca ii furi iubita :))) Ce de pupici ii da! La faza cu unghiile, vrea sa fure meserie, iti spun sigur. De aia nu te lasa in pace. :* Va pup si eu

treaba cu gagica e cu dus si intors. si al meu facuse o pasiune pentru o papusa ruseasca, insa pana la urma e trist ca e ceva artificial, ca n-are un sufletel pe masura lui. pe de alta parte, daca-i iei pereche, nu faci performante pentru ca vor sta tot timpul impreuna.

m-am uitat la filmulete..exact asa se juca si al meu cu papusica lui, sa nu te miri, dupa ce mai creste, daca scoate samburi din gusa si ii pune pe ea :).



al meu a mancat pana si parizer! cand nu eram cu ochii pe el, manca orice :)). culmea, i-a cazut bine la stomac :))).

Cum sa te lase sa ii iei gagica ?A gasit el una care sa taca si sa nu-i reproseze nimic , ea daor sta si il asculta si tu vrei sa ii desparti.
E foarte haios , te pup.

Mda, e mare rautate cand are gagica, de mine uita...ii ofera ei toata dragostea!

Eu nu prea as vrea sa-i iau o perusita, poate doar daca n-as avea timp de el, altfel nu cred :)

Da, orice mananca :)) intr-o zi a gustat si din omleta!
Da, am citit pe net faza cu regurgitatul semintelor, dar...ar fi culmea sa-i faca asta unei pasari de plastic :))))

Pai, ea e rea...o fi tacuta, dar nu-i raspunde la iubirea lui :))) sta acolo ca muta :))

Pasarea din plastic are un efect mai puternic decat daca i-ai lua oglinda.Nu am trecut prin asta pt ca eu nu i-am luat decat oglinda, dar nu am avut astfel de situatii cat sa ma dea pe mine la o parte. Va ajunge la un moment dat sa regurgiteze bobitele pentru a hrani si celalalt perus. Oricum, parerile sunt impartite referitor pasare plastic si oglinda. Unii sunt de acord pentru ca astfel pasarea isi ocupa timpul, mai ales atunci cand este singura. Partea proasta e ca se poate atasa mult prea mult, mai ales de pasarea in plastic si daca cumva acea dispare perusul poate suferi enorm si chiar poate muri. Din acest motiv sunt recomandati in mod special familiilor fara copii.

se intampla si in neamul pasaresc, nu numai la oameni! n-ai gagica, ia-ti gonflabila :)))
Oricum, e tare simpatic cum se da pe langa ea si ii face curte :D

Pe mine ma omoara papagalul asta:)) Bucura-te de el muuult muuult muuult:*

Eu nu vreau sa-i iau oglinda :D M-am gandit ca va fi altfel cu pasarea, poate se prinde si el ca e o jucarie :))) dar nu o sa i-o mai dau, de cand i-am scos-o din colivie ne intelegem super bine :X:X

He he, de ce sa te omoare? :X Mi-e tare drag, atata timp cat nu sta gagica intre noi! :))))

:)0 haios mai e coco. AR trebui sa ii pui o oglinda sa vezi ce face :D

S-a mai uitat el uneori in oglinda mea, dar n-o sa-i pun la el in colivie, ca iar nu ma iubeste :)))

Foarte dragalas , imi face placere sa citesc despre el :*

Ma bucur tare mult >:D< :*

Trimiteți un comentariu