sâmbătă, 3 august 2013

29. Water marble - Colaborare 31 teme de manichiuri (Sau cum am dat-o in bara...)

     Azi e o zi mai trista pentru blogul meu, voi posta o manichiura hidoasaaaa!! Stiti voi de water marble? Acea tehnica prin care iti ies niste modele extraordinare, daca iti ies! Mie nuuu, nu-mi ies deloc, dar deloc-deloc! Am mai avut 3 tentative de water marble si de fiecare data m-am enervat cat de tare am putut :)) Ieri am zis ca incerc din nou (desi ultima data am spus ca nu voi mai incerca nebunia asta de water marble). Eram oarecum optimista, ultima data cand am incercat anul trecut iesise ceva...cat de cat acceptabil, problema era ca alesesem eu culori care aratau ciudat impreuna. Dar sa vedeti ieri...mi-am luat un paharel, am pus apa calda, rece, calduta, am incercat toate variantele. Puneam picatura de oja, dar nu se intindea. Apoi am luat alte oje, am schimbat din nou apa...mai intai am incercat cu apa calduta, apoi calda si in final rece. Cand am pus apa rece, a inceput sa functioneze treaba...acum ca alesesem alte oje. A, era sa uit! Intre timp am schimbat si paharul, am luat unul mic mic mic, din acela din care bei tuica (palinca). M-am mirat foarte tare ca oja incepe sa se faca cerculete si am incercat sa fac un model cu o scobitoare. Si am bagat primul degetel (invelit cu scotch) in apa...Si asta e singura unghie care a iesit cat de cat acceptabil, cea de la aratator. La restul, haos. Puneam picaturi de oja in apa, se faceau cerculete...faceam modelul cu scobitoarea, arata ok, dar pe cand sa scot degetelul din apa...modelul pe unghie era aproape inexistent si arata mai mult ca o adunatura de oja :))) In concluzie, urasc water marble, mi se pare o mizerie de tehnica (la propriu) pentru ca nu va spun in ce hal m-am murdarit, mai ales ca folosisem si oje pigmentate care doreau sa ma chinuie pana sa se stearga de pe deget...N-am deloc talent la water marble, poate nici ojele potrivite, deci chiar nu voi mai incerca niciodata (nu stiu de ce acum cand va scriu asta, ma gandesc ca e posibil sa mai incerc intr-un viitor...chiar apropiat :)) ), sper! Acestea fiind spuse, am incercat sa scriu cat mai mult ca poate va plictisesc si inchideti pagina cu blogul...si nu mai ajungeti la poze :)) glumesc! Uitati-va la poze (am pus doar 2 ca sa nu va speriati prea tare), radeti de mine pentru ca merit, sunt un adevarat dezastru la water marble!



Ca sa uitati de haosul pe care tocmai l-ati vazut, vizitati celelalte bloggerite:


Va pup si va rog sa ma iertati pentru ce v-am aratat azi :(

41 comentarii:

Imi place cum ti-a iesit. Este un water marble mai abstract. Sunt sigura ca daca exersezi o sa iti dai seama cum sta treaba. Desi ma indoiesc ca o sa mai incerci, la cat te-ai vaitat aseara :)) :*:*

Si pentru mine reteta pentru un water marble reusit este inca un mister, asa ca nu esti singura! :)) Iar aratatorul arata foaaarte bine!

Sa stii ca pe unghiile tale n-arata nimic rau :)) Te inteleg perfect, si eu mi-am facut niste nervi azi, simteam ca-mi bubuie capul :))

Cand am inceput sa citesc postarea, mi-ai adus aminte de primele mele incercari. Cel putin tie ti-a iesit o unghie, la mine era total fail :))

Nu e cel mai reusit water marble, dar arata bine, cred ca trebuia sa folosesti culori mai in contrast! Mie imi place, e simpatic!

Aratatorul arata bine. Asa cum zicea / scria si Madalina mai jos este un model abstract. Se poate si mai rau de atat. Si la mine se facea asa adunatura aceea de oja cand scoteam unghia.

Arata bine, la mine primele incercari(acum cativa ani) erau mult mai tragice!

Carla sa stii ca unghiutele tale sunt superbe pe langa ale mele, ale mele sunt dezastru

draga de tine...crede`ma se poate muuult mai rau decat atat

pupici si data viitoare o sa fie mai bine

sa stii ca nu sunt asa de rele, considerele deosebite! E adevarat si eu urasc tehnica. Eu am incercat numai cu pahare de plastic/hartie si a mers ceva mai bine!

Si eu ma cam indoiesc, dar nu se stie niciodata :)

Ne descurcam noi sa avem unghiute frumoase si fara water marble, nu-i asa? :))

Esti o scumpa, multumesc :*
Water marble asta vad ca se pricepe la chinuit fete :D

Macar una a iesit cat de cat, macar...:))

Vai, Cata, crede-ma ca eu alesesem culori frumoase, dar n-au vrut sa faca cerculete :)))

Mmm, se putea si mai bine :D

Complicata tehnica asta... :D

Hmmm, incep sa ma simt mai bine :)) multumesc!

Nuuu, uita-te mai bine :)))

Mi-e frica sa stiu ca mai exista o "data viitoare" :)))

Daca ar fi sa mai incerc tehnica asta, o voi face doar pe o unghie :D nu ma mai manjesc veci pe toate degetele cum am facut ieri :))

Chiar "dezastru" nu te-as numi. :D
Ti-a iesit o manichiura purtabila..deci e de bine.Si mie imi da mari batai de cap tehnica asta si crede-ma ca am incercat-o de cateva ori.O singura data mi-a iesit cat de cat acceptabil,ceea ce e bine.Ma multumesc si cu atat...pentru inceput. :)
Eu zic sa nu renunti,poate data viitoare e cu noroc si-ti iese un water marble perfect. :D
Pupici.

Hai ca e purtabila ;) eu zic sa respiram sa ne calmam si sa radem de unghiile noastre :)) ca altceva nu putem face cu tehnica asta, care ramane un mister pentru mine :)

eee hai ca nu-i nimic de ras:d nu-s chiar asa de rele:D

Nu sunt urate mai!
Aratatorul si degetul mic arata chiar fooorte bine. :)
Pupici

hai mai ca nu sunt asa hidoase...mie imi dau impresia ca ar fi doua culori de oje amestecate, ceea ce mie imi place cum se vede, te pup

Are dreptate Mada, e un model abstract si per total sa stii ca da chiar bine! :D
Am incercat si eu acum vreo luna si dupa ce am testat nenumarate oje, m-am dat batuta, nu au vrut nicidecum sa se imprastie bine. :))

O fi ea purtabila, dar n-are nicio treaba cu water marble :))

O sa-mi iau alte oje si poate voi mai incerca :D

Problema e ca deja stiu ca ma voi enerva din noi, mai mult ca sigur nu-mi iese :)))
Te pup!

Esti tu prea draguta :* merci!

Mie-mi spui? :))) Aveam in plan sa fac water marble cu verde, tucoaz si negru...dar ojele n-au vrut, si asa am ajuns la...roz :D

Cred ca trebuie sa ne chinuim de multe ori pana sa iasa ceva :))

stiam eu ca exagerezi :)). e adevarat ca nu ti-a iesit un model bine definit, dar arat bine.

Cred ca degetul aratator a iesit cel mai bine. technica este super grea si sa stii ca eu apreciez rezultatul tau!

Pai cand vad ce modele face Madalina, al meu e un haos, nu exagerez :)))

Multumesc, unghiuta aia chiar imi place :X

Trimiteți un comentariu