duminică, 14 iulie 2013

Jurnalul lui Croco - episodul 2

     Sper ca va place de Croco al meu pentru ca voi incerca sa scriu in fiecare saptamana o postare despre el, un nou episod din Jurnalul lui Croco. Sa va povestesc ce a mai facut saptamana aceasta. Poate va amintiti ca ma plangeam ca nu bea apa, ei bine luni (8.07.2013) s-a intamplat minunea. A baut si el apa sau cel putin atunci l-am vazut cand a baut prima data. Recipientul cu apa e prins de colivie in partea de jos. El statea pe bara si dintr-o data il vad ca isi da capu in jos si se intinde la apa. Si repeta faza de cateva ori, eram atat de incantata si fericita incat toata lumea cu care vorbeam pe facebook in clipa aceea a aflat ca micutul meu Croco a inceput sa bea apa :)) Dupa 5 minute m-am dus la el si iar a inceput sa bea apa, statea nebunelu cu capu in jos si bea apa :))
     Am tot incercat sa-l invat sa stea pe deget, dar uneori e putin agitat si n-am sanse. Ma duc la el cand il vad asa mai linistit, somnoros si asa reusesc sa-l fac sa stea pe deget.



     Saptamana aceasta l-am scos in unele seri afara din colivie. In prima seara l-am scos cand statea pe deget si l-am bagat inapoi tot cand statea pe deget, desigur ca dupa ce a zburat prin camera pana s-a saturat. In a doua zi n-a mai vrut sa stea pe deget si sa-l scot afara, asa ca i-am lasat usita de la colivie deschisa. A trecut de cateva ori pe langa ea si n-a vazut ca e deschisa, chiar daca statea in fata ei, dar pana la urma a iesit, cand nici nu ma asteptam. Trecusera cateva minute si am uitat ca e colivia deschisa :)) L-am lasat sa zboare prin camera, daca ati fi vazut ce ture facea :)) Dupa ce s-a invartit bine prin toata camera, a inceput s-o ia mai incet. Facea cate-o tura, se oprea pe un tablou, mai facea o tura, se mai oprea pe tablou. Ideea e ca de fiecare data cand ajungea pe tablou scotea un "cip" din ala simpatic, de imi venea sa-l iau sa-l pup tot. Mi-e tare drag pasaroiu asta!
      De cand mi-am facut manichiura caviar a inceput sa-mi ciupeasca unghiile, il voi filma si o sa va arat data viitoare.

   
     In 2 saptamani de cand il am, m-a trezit doar de 2 ori dimineata. Poate e posibil sa fie cumintel si sa continuie tot asa. Oricum daca e sa ciripeasca, o face din cauza vrabiutelor. Le aude pe ele si se simte obligat baiatu sa raspunda! In timpul zilei comunica deseori cu el, chiar in dimineata asta l-am filmat ca sa va arat si voua (click aici):


     La inceputul saptamanii i-a cazut o pana lungaaa, din coada. Avea 2 pene din astea lungi si saracutul de el a mai ramas doar cu una. I-a mai cazut si o pana mai mica si cativa fulgisori albastri, dar panuta aceea lunga...mi-a parut rau de ea :(


     La 1-2 zile ii iau tavita afara pentru a-i schimba hartia. El coboara jos si incepe sa umble si se aude asa de amuzant fiecare pas, va spun ca e un dulce.


      Recipientul pentru mancare are un fel de...inel. Si ce face Croco? Se baga prin el, ba cu capu in jos, ba cu capu in sus, n-are importanta. Ceea ce conteaza e ca ii place sa treaca prin el, ia uitati:



      Am dat de o poza pe care am uitat sa v-o arat data trecuta. Va povesteam eu cu face el pe Spider-Man, iata si dovada:


    P.S.: Lavender Thoughts are in desfasurare un giveaway foarte dragut, nu-l ratati! Azi e ultima zi in care va puteti inscrie, click aici.

Sper ca v-a placut episodul 2 pentru ca in urmatorul vreau sa includ mai multe filmulete, sa va distrati si voi de Croco.
Va pupam amandoi!!

21 comentarii:

Haha, ce funny e! Ma bucur ca a inceput sa bea apa. Probabil i-a fost mai greu pana s-a acomodat. Cred ca stiu si de ce prefera manichiura ta caviar, pentru ca seamana bilutele cu meiul pe care il papa el :)) Si probabil din cauza asta ciugulea de zor la unghiile tale. Penultima poza e foarte amuzanta! Ce frumos canta in filmare! Se dadea in spectacol :D Stia ca il faci vedeta pe blog. Pupici.

tare haios mai este, sper sa nu ramana blocat in inelusul acela :D

Iaaai,e incredibil de dulce!!!:D

Ideea e ca de cand cu manichiura caviar se ia de unghiutele mele chiar daca acum am alt model si nu mai sunt bilute :))
E amuzanta penultima poza, dar e si mai amuzant el cum face lipa-lipa :))
Eii, nu se dadea in spectacol, asa face mereu, se cearta de zor cu vrabiutele :)

M-am speriat o data ca s-a blocat pentru cateva secunde, dar e baiat destept si se descurca :)

Hehehe, ma bucur ca-ti place de el :)

Esti 100% sigura ce este baiat?
Are nasul roz si asta inseamna ca e fetita. Cel putin eu asa ii amintesc de cand avem si eu o pereche :-)

Daaa, e baietel. Perusii cand sunt pui, daca au nasul roz sunt masculi, iar daca e alb atunci este femela. La maturitate masculii au nasul albastru, iar femelele il au bej ciocolatiu.

Ana stieeeeee! Te pupic, draga Carla!

Ai copilutz acuma:)! Vad ca sta si la poze, e mare smecher!

Cat de documentata esti:)

Daaa, normal :* cat te-am batut eu la cap :)))))

E un dulce, iubirica mea mica :X

Kike al meu a venit pe mana sa-l duc sa-i dea pupici monitorului atunci cand l-a auzit pe Croco ciripind :D E un scumpel pufoselul tau!

Daaa? Ce draguuut!! Chiar m-ai facut sa zambesc :)

Da ne-a placut, are activitate el nu gluma ;) ,ai mai gasit melodii care sa-i placa si sa-l faca sa ciripeasca?

Chiar acum vreau sa-i pun muzica sa ascultam, ca tot mi-ai amintit :))

Din pacate sunt foarte sensibili, daca se imbolnaveste nu mai ai ce sa-i faci. Noi am avut in 7 ani vreo 6 papagali, murea unul, cumparam altul, pana m-am lasat pagubasa. I-am dus si la doctor dar degeaba, dupa maxim doua zile de cand il vedeam ca e mai apatic murea. Sunt foarte simpatici si mie imi plac foarte mult!

Hmmm, imi pare rau :( probabil depinde si de unde i-ai cumparat, nu stiu ce sa zic. Eu sper ca al meu Croco sa-mi fie alaturi multi ani :)

Trimiteți un comentariu