luni, 27 mai 2013

TAG: Daca eram...

     Am vazut acum o luna sau chiar mai de mult acest tag la MissRux si mi-am dorit tare mult sa il fac si eu, dar nu ma gandeam ca o sa-mi ia atat de mult timp :)) Mai am cateva taguri de facut, deci sunt putin in urma asa ca sa-i dam drumul cu acestaaaaaaa:

     Daca eram un anotimp, as fi fost primavara, ma simt foarte bine dupa trecerea iernii, ca si cum as renaste :)

(Sursa imagine: e-povesti.ro)
     Daca eram o luna, as fi fost luna mai, fiind luna in care m-am nascut.

     Daca eram o zi a saptamanii, as fi fost vineri.

(Sursa imagine: camelialazar.ro)
     Daca eram o parte a zilei, as fi fost seara, dupa o zi obositoare cu totii asteptam seara si apoi noaptea pentru a ne odihni cateva ore. Uneori astept seara chiar de cand ma trezesc :)) Imi place si dimineata, dar nu in timpul scolii pentru ca nu-mi place sa ma trezesc la o ora fixa.

     Daca eram un animal marin, as fi fost un pestisor.

(Sursa poza: desktopwallpapers.ro)
     Daca eram un animal de uscat, as fi fost o pisicuta simpatica (poate ca in mod normal as fi zis un iepuras, dar de cand sunt pritena cu Catalina am inceput sa iubesc tare mult pisicile, iar ea are un motan asa frumooos!!)


     Dupa un car de ani, am intrat pe hi5 pentru ca imi aminteam ca acum 4 ani mi-am pus acolo pozele astea :))

     Daca eram o virtute, as fi fost dreptatea.

     Daca eram o planeta, as fi fost Marte.

     Daca eram un lichid, as fi fost apa.

(Sursa imagine: .lifehacker.com.au)
     Daca eram o piatra, as fi fost...hmmm, nu stiu...poate cuart roz sau...doar o stanca lovita de valurile marii :)

(Sursa imagine: razameadesoare.ro
     Daca eram un metal, as fi fost argint.

     Daca eram o pasare, as fi fost pescarus, sunt tare simpatici <3


     Daca eram o planta, as fi fost orhidee.

     Daca eram un instrument, as fi fost o toba pentru ca uneori nu-mi mai tace gura si fac mult zgomot. bine...asta stiu doar persoanele foarte apropiate ca in rest sunt foarte linistita;;)
 
     Daca eram un sentiment, as fi fost iubirea.

(Sursa imagine: consultanta-psihologica.com)

     Daca eram un sunet, as fi fost ciripitul unei pasari.

     Daca eram un cantec, as fi fost Right here waiting for you - Richard Marx.


     Daca eram un film, as fi fost Titanic (imi plac multe filme, dar asta e singurul pe care as putea sa-l vad de multe ori si sa am impresia ca e prima data).

     Daca eram un serial, as fi fost...aici e greu :D Vampire Diaries sau Grey's Anatomy.





     Daca eram un oras, as fi fost Mangalia.

     Daca eram un gust, as fi fost sarat.

     Daca eram o aroma, as fi fost aroma portocalei.


     Daca eram o culoare, as fi fost verde pastelat (de fapt...mai degraba as fi fost un curcubeu, acum imi plac toate culorile :) )
     Daca eram o parte a corpului, as fi fost ochi.

     Daca eram un material, as fi fost angora sau orice altceva pufos :D
     Daca eram un accesoriu, as fi fost un inel.
     Daca eram o materie, as fi fost chimie. Apropo de chimie :))


      Daca eram un personaj de desene animate, as fi fost Tweety. Aici tre sa recunosc ca am intrebat-o pe colega de banca, eu deja ma gandeam ce ma jucam pe la scoala prin clasele primare si eram pe punctu de a zice ori pe cineva de la Spioanele, ori pe Hay Lin de la W.I.T.C.H.:))


     Daca eram o forma as fi fost o inimioara.
     Daca eram o masina as fi fost ferrari, am zis la nimereala :)) nu ma pricep deloc la masini.
     Daca eram o haina, as fi fost o rochita.

   Daca va face placere, puteti sa scrieti in comentarii cateva din raspunsurile voastre, mi-ar placea mult sa le citesc :) Va pup!!

25 comentarii:

Ce raspunsuri simpatice. Si eu am vreo 2 tag-uri...dar lenea, e prea mare. :D Te pup.

Ce dragut ti-ai ales raspunsurile <3 Pisicuta aia e mortalaaaa, am facut un "awww" cand am vazut-o :))

Foarte placut si relaxant! :*

http://foxxynico.blogspot.ro

ah ce fain :D, mi-a placut!

Cat de dragut a fost :X
Cred ca am sa il fac si eu zilele urmatoare :*

http://btl-allysa.blogspot.ro/ aboneaza-te daca iti place blogul meu :*

Euuuu? Audi, clar:))! Eu ador toamna, mai ales cand ploia....nu stiu as putea raspunde la vreo intrebare cu "ploaia"? Daaaa, eu ti-am insuflat iubirea de pisici si nu imi pare rau! Ele chiar merita! Eu as fi o zi de duminica, sa o "sarbatoare" mereu!!! Ai vazut cum isi tin percarusii piciorusele cand zbora? Atat de drepte ca nici nu le vezi!

vai!! Stii ca ne potrivim? Avem multe raspunsuri asemanatoare! ah ce ma bucur.!!!
Uite TAg ul meu ( facut in februarie anul trecut) - una din primele mele postari :D http://abycandy.blogspot.ro/2012/02/tag.html

Ce haios e sa faci chestia asta in momente diferite ale vietii tale :D Stiu ca l-am facut acum un an, ma intreb daca raspunsurile ar fi la fel acum :))

Hai, hai, la treabaaaaaa!!

Daaa, pisicuta e tare scumpa, mai ales ca au trecut 4 ani si n-am uitat de ea :))

Ma bucur ca ti-a facut placere sa citesti, nu vrei sa faci si tu tagul? :)

Ma bucur ca ti-a placut :*

Sa-mi lasi link sa citesc si eu ce scrii tu :* te pup!

Daaa? Ma bucur :) am vazut ca la tine sunt cateva chestii in plus, cum ar fi numarul...adaug si in postarea mea, hihi ;))

Paaai...asta inseamna ca trebuie sa-mi mai faci o data :))

Daaa, Catalina si ploaia, prietene bune :)) va cunosc, va cunosc :*

Abia astept sa merg la mare sa-i vad din nou pe scumpii mei pescarusi :X

Asa l-am gasit la vremea respectiva :d

Ce raspunsuri dragute , am facut si eu unul in genu cu ceva timp in urma :*

Carliiii,la mini in Gl sunt pescarusi! Uneori ii aud cum fac:))! Deci???sunt mai aproape decat marea

Ma bucur ca ti-au placut :*

Daa....vreau si euuuu :(((

ce faina e postarea asta.
Si eu astept seara, ma simt asa de bine cand ma pun in pat sa dorm :D

Daaa, eu iubesc sa dorm ;))

Foarte frumos tag-ul asta intr-adevar :) si mie imi plac cele doua seriala la nebunie si mi-au placut in general toate raspunsurile tale :)

Nu m-am mai uitat la seriale de un car de ani, am ce recupera :D

Trimiteți un comentariu