vineri, 28 decembrie 2012

Tribal nails

     Buna! Sper ca v-ati petrecut Craciunul cat se poate de frumos si ca Mosul a fost darnic cu voi. Eu sunt putin trista deoarece mi se pare ca anul acesta Craciunul a trecut foarte repede...mai sunt putine zile si trecem in noul an, deci daca stau sa ma gandesc, tot anul 2012 a trecut ca o furtuna.
     Azi va arat un model pe care l-am facut cu ceva timp in urma. In postarea de aici, v-am spus ca am facut 3 manichiuri. V-am aratat 2 dintre ele si apoi am inceput cu modele de Craciun. Asadar, azi veti vedea ce unghiute i-am facut Ralucai:


      Dupa cum ati vazut, este vorba de tribal nails. Am lasat-o pe Raluca sa aleaga ojele, ba chiar si modelul. Sper sa va placa ce a iesit!

4 comentarii:

Foarte dragut modelul acesta.

ce cute sunt <3



http://beautybymikaella.blogspot.ro

Trimiteți un comentariu