sâmbătă, 20 octombrie 2012

Model de Halloween 2 (Tutorial)

     Buna fetelor! Pentru azi v-am mai pregatit inca un model de Halloween. Cu toate ca m-am chinuit foarte mult sa-l fac, n-a iesit cum imi doream.


      Am vazut acest model pe facebook (cred) acum vreo 4-5 luni si am salvat poza in calculator, gandindu-ma ca imi va fi de folos candva. Se pare ca asa si a fost, doar ca nu m-am gandit ca modelul e chiar atat de greu de realizat. Cand mi-am facut la mana stanga, nu m-am chinuit chiar foarte mult sincera sa fiu, dar problema e ca n-a iesit bine. La mana dreapta m-am chinuit tare mult, ce-i drept...nici nu mai aveam rabdare, am facut in graba. Cand am vazut cum arata, am zis sa incerc sa fac la degetul mare cu mai multa grija, ca sa nu va arat chiar cel mai groaznic model posibil si...parca a iesit bine (chiar daca nu-i asa, lasati-ma sa cred asta, nu-mi stricati visul :)) ).
      Dar v-am facut si tutorialul, in caz ca aveti rabdarea necesara pentru a incerca acest model:


     Eu am aplicat oja alba si am facut modelul cu negrul de la acrilice pentru ca nu am oja neagra (ca sa fac baza cu negru si apoi modelul cu alb) si chiar daca aveam, nu cred ca reuseam dupa aceea sa fac modelul cu culoarea alba de la acrilicele mele deoarece nu puteam sa acopar si doar ma chinuiam mult mai mult. Cu aceasta ocazie chiar am realizat ca macar negrul e bun la setul acesta de acrilice, decat deloc, e bine si asa, nu?
     In cele din urma am aplicat top coat si rezultatul e acesta (doar ca pozele n-au iesit prea bine) :


     Sunt tare curioasa sa va aflu parerea. Ati vrea sa mai incerc vreun model de Halloween?
     Pupici si o duminica placuta!

21 comentarii:

Ce tareee! Genial modelul. Mie imi place tare mult cum a iesit. :)

Hi hi, ma bucur ca tie iti place :* stiu ca se putea sa-l fac mai bine, dar se pare ca rabdarea mea are o limita :))

Rezultatul e genial!! Bravo!! Pisicuteeee

Sunt foarte dragute,iti admir rabdarea! :) Un alt model? Hmm...incearca un Frankeistain. :D
A.L.E

Merci Cata :* Pisicutele mai asteapta ;))

Rabdare? Din contra, n-am avut deloc rabdare :))
Frankeistain...hmmm, poate mai fac o manichiura dar care sa aiba mai multe elemente si posibil sa fie si Frankeistain printre ele :)

wow! super tare ,mai ales ca ambele maini dau scheletul intreg, super tare! mie chiar imi place cum a iesit! Awsome! U rule!!!

Ce dragut :)) Cred ca-mmi fac si eu de halloween :)):D

Multumesc, multumesc! Ma bucur mult ca-ti place :* de cand va place voua incepe sa-mi placa si mie :))

Merci! :* Chiar is curioasa sa vad ce faci >:D<

mamaa cat de cute sunt! cred ca o incerc si eu :)

Merci, bucur ca-ti plac :*
Sa incerci, abia astept sa vad ce-ti iese >:D<

Ai foarte multa rabdare !:)):*

In general chiar am rabdare, dar scheletii astia m-au enervat rau de tot :))

Wow. Cat de tare e manichiura asta! Ai super multa rabdare si indemanare. Imi place blog-ul tau foarte mult. E vesel, colorat si ma binedispune. :*

Multumesc frumos, ma bucur sa aud asta >:D< te pup!

haha, ce tare! :)) eu-s obsedata de skulls, pana acum singurul model de genu e facut cu water decals, n-am curaj sa ma bag la asa ceva, ca talentul meu e pierdut in spatiu, dar imi place mult

E mai mult vorba de rabdare :) incearca, cine stie...poate iti iese :*

uhm..poate-mi fac curaj odata :))

foarte reusita dar cred ca necesita si multa migala :)

Trimiteți un comentariu