miercuri, 24 septembrie 2014

Unghiute verzui...


      Azi ma gandeam sa va arat unul dintre modelele purtate in vara ce tocmai a trecut. Oh, varaaa...deja mi-e dor de ea, desi abia de ieri a inceput vremea urata. Dar sa va arat unghiile mele, simple si de data aceasta. Pentru inelar aveam in cap un model, dar pe unghie a iesit altceva :)) Am folosit vopsea acrilica turcoaz 2M Beauty de pe baff.ro. Nuanta este nr. 356, daca va intereseaza o gasiti aici, costa 3 lei. Pe site am vazut multe culori frumoase :)
      P.S.: Nu uitati sa va inscrieti la concursul activ pe blog, 30 septembrie este data limita!

Va pup!! :*





13 comentarii:

hihi, mie mi se par mai mult albastre :)
sunt frumoase oricum!

Un verde buclucas ce pare mai mult turcoaz, super modelul facut, ma duce cu gandul atat la iarba cat si siroaie de apa. xo

Foarte drăguță manichiura, ți-a ieșit frumos modelul de la inelar!
Te pup!

frumoasa nuanta,dar si modelul! :-*

Imi place! <3 Parca seamana cumva cu modelul ala pe care ti l-am aratat zilele trecute?

MIe imi place ce ti-a iesit, oricum mai mereu nu ne iese ce vrem ;)

Nu stiu ce model aveai in minte , dar acesta e super reusit :*
te pup

Oja aleasa de tine, imi aduce aminte de o oja de-a mea, de demult pe care am avut-o in perioada liceului si o indrageam. Foarte dragut modelul facut pe inelar!
Pupici!

ador verdele pe unghiute :D
iar nunata asta e superba :*

Trimiteți un comentariu