duminică, 18 mai 2014

Produse machiaj The One by Oriflame - parerea mea


       Ieri va spuneam ca va voi povesti experienta mea cu produsele din noua gama de machiaj The One by Oriflame. Am inceput cu ojele The One, iar azi vom continua cu restul produselor. 
      Mai intai sa va spun ce am primit:
- 3 farduri crema (nuantele: Golden Brown, Olive Green, Beige Pearl)
- rimelul Volume Blast (Black)
- fond de ten IlluSkin (Natural Beige)
- anticearcan IlluSkin (Nude Beige)
- pudra IlluSkin (Medium)
      Am vazut la celelalte fete din blogosfera si doua luciuri de buze, dar se pare ca la mine nu au ajuns. ;))



     Fondul de ten IlluSkin se gaseste in 6 nuante Porcelain, Fair Nude, Nude Pink, Light Ivory, Natural Beige, Olive Beige. Am primit nuanta Natural Beige, dupa cum v-am scris mai sus, care este prea inchisa pentru tenul meu. Cu toate aceasta am facut o proba si l-am aplicat pe fata. Se intinde usor, are o textura lejere, acoperire mica spre medie. Poate pe viitor voi incerca o nuanta potrivita tenului meu deoarece pare a fi un fond de ten bun. Recipientul in care se afla este din sticla si prezinta o pompita care poate fi blocata in caz de nevoie. Contine 30 ml si are SPF 20. Valabilitate: 12 luni de la deschidere.
     Anticearcanul IlluSkin este disponibil in 3 nuante: Fair Light, Nude Pink, Nude Beige. Se afla intr-un tubulet de plastic de 10 ml. Are o textura cremoasa, acoperire medie si ofera un aspect natural. Valabilitate: 12 luni de la deschidere.
     Fardurile crema pentru pleoape Colour impact se gasesc in 8 nuante: Beige Pearl, Rose Gold, Golden Brown, Olive Green, Petroleum Shine, Deep Indigo, Intense Plum, Shimmering Steel. Probabil stiti ca nu ma pricep la machiajul ochilor, dar tre sa recunosc ca am fost tentata sa le incerc si am si facut-o, de doua ori chiar. A doua oara rezultatul a fost destul de multumitor, nu am facut poze deoarece mai trebuie sa exersez. Cutiutele contin 4 g de fard, iar valabilitatea este de 6 luni de la deschidere.

De la stanga la dreapta: Golden Brown, Olive Green, Beige Pearl.
     Rimelul Volume Blast il gasiti in doua nuante: Black si Black Blue. M-am uitat putin mirata la periuta lui, deoarece are perii mici, din plastic. Nu imi imaginam ce rezultat as putea obtine, dar va spun ca am fost placut surprinsa. Alungeste si separa frumos genele, oferind un aspect natural. Drept sa va spun, sunt foarte incantata de acest rimel. Dintre toate produsele ale noului brand Oriflame, acesta e preferatul meu :)


      L-am folosit in poza de mai jos, aplicat intr-un singur strat:


      Pudra IlluSkin este disponibila in 3 nuante: Light, Medium si Dark. Se afla intr-o cutiuta mov, care are si o oglinda destul de maricica. De asemenea, in cutiuta mai gasim un buretel cu care putem sa o aplicam, dar eu folosesc o pensula. O utilizez peste CC Cream si ma declar multumita, are si SPF 15! :) Cantitatea este de 8 g, iar valabilitatea 12 luni de la deschidere.


       Ma bucur mult ca am particip la aceasta campanie, cu aceasta ocazie le multumesc celor de la Oriflame si BlogalInitiative!
       Un top 3 al produselor care mi-au placut cel mai mult este urmatorul: rimelul, ojele si pudra.
       Daca ati avut si voi ocazia sa testati aceste produse, sunt foarte curioasa sa va aflu parerea, ce v-a placut, ce nu v-a placut.

Va pup!! :*


5 comentarii:

Frumos machiaj. Pe mine ma tenteaza ojele si gloss-ul.

Sunt foarte frumoase pozele. Si tu la fel/

Sa le folosesti cu drag!
http://zambetdeinger.blogspot.ro/

uite o poza cu tiiiine, esti draguta foc :)

uite ca te si vad hi hi :* esti o scumpaaaaaaaaaa si o frumoasaaaaaaaa :*
si eu am vrut sa particip la campanie si am uitat :(((
ojele si rimelul m`ar fi tentat :D
te pupic

cu drag!!! :* :*
am blog dar nu stiu a`l aranjez sa fie bine :( nu ma prea pricep...de prin 2011 il am...dar cum nu am habar prea mare.... :D
multumesc draga mea :*
www.deliciilegaluscutei.blogspot.ro :D

Trimiteți un comentariu