luni, 14 aprilie 2014

Unghii cu Tweety

   


           Buna, dragelor!

    Azi va arat unghiutele purtate saptamana trecuta. Luna trecuta ati vazut o manichiura cu tatuaje pe baza de apa de la KKCenterHk, le vedeti in imaginea de mai jos. Atunci am folosit macii si va spuneam ca imi doresc ca data viitoare sa aleg modelul cu colivie. Una dintre cititoarele mele dragute, Mirela Crasmaru, mi-a propus sa lipesc si un abtibild cu Tweety (multumesc inca o data pentru idee :*). Deoarece nu aveam un astfel de abtibild, am optat pentru a-l picta. N-a iesit foarte stralucit desi m-am chinuit putin, dar seamana cat de cat, nu? :)




     Pentru aceasta manichiura am folosit urmatoarele:
- oja alba GR;
- oja galben neon Orkide703;
- Flormar 46 (V-am pus link cu o postare de anul trecut, cand aveam unghiutele lungi si am folosit oja aceasta. V-am mai spus ca o ador? <3);
- GR Jolly Jewels 111;
- top coat Diamond Moyra (de la www.baff.ro);
- top coat Rimmel London;
- tatuaje pe baza de apa (de la www.KKCenterHk.com) - le gasiti aici;
- capse albastre (de la www.BornPrettyStore.com).


     La degetul mijlociu am aplicat superba oja Flormar, iar la unghiuta mica galben neon. La aratator am optat pentru GR JJ, dar m-am razgandit si am zis sa incerc sa fac o treime din unghie cu galben. De aceea am aplicat mai intai un strat de oja alba.
     L-am pictat pe Tweety folosind culori acrilice, iar la cealalta unghie am lipit tatuajul. Am sigilat modelele cu top coat-ul Rimmel London deoarece am observat ca cel de la Moyra strange putin tatuajul. Apoi am aplicat si Moyra pentru ca are uscare rapida :)
    Unghia mica am zis sa n-o las simpla, era nevoie de ceva, dar ce? Am ales o capsa albastra din caruselul pe care il vedeti in poza de mai jos. Deja cred ca stiti ce planuiesc, sa folosesc capse din acestea cat mai des. Mi se par tare dragute, putem face o manichiura folosind doar capse sau...sa le folosim pentru a completa manichiura :) Daca va place acest carusel il gasiti aici alaturi de alte produse pentru nail art. Pretul este de 7,59$ (in momentul de fata este la reducere, doar 4,59$). In plus, aveti 10% reducere folosind codul VHL91, iar transportul este gratuit.
     La mana dreapta am optat pentru niste bulinute deoarece nu m-am simtit in stare sa-l pictez pe Tweety cu mana stanga :))





Va pup si astept cu drag parerea voastra!




AmaFashion



22 comentarii:

Wow, ce frumusele sunt ♥♥

vai cat de dulci sunt, imi place enorm Tweety si stickerele :)

Cute, cute, cute. Imi place mult!

vaaai ce drăguțe sunt!!!! :x

Ce manichiura frumoasa,e tare scump Tweety!!<3

Tweety al tau e mai frumos decat water decals-urile. <3
Esti foarte talentata. :)
Pupici

Hei,ce ma bucur cand descopar un blog din Iasi:)
http://descude.blogspot.ro

Multumesc frumos, Ela :* te pupacesc!

Awwww, multumesc tare mult, Dee!!!! :*:* :*

Ulala ce dragute sunt <3

Trimiteți un comentariu