marți, 1 aprilie 2014

Model unghii cu tinte neon

   
     Bunaaa!!
 
   Mi-am facut putin timp sa va arat ce unghiute port saptamana aceasta. Le-am facut in mare graba, duminica pe la 12 jumate noaptea. Mi-am dorit sa folosesc oja roz Moyra pe care am purtat-o de Valentine's Day deoarece mi-a placut foarte mult. Am vrut sa adaug manichiurii si niste tinte neon pe care le-am asezat altfel decat planuisem, dar...e o manichiura dragalasa, zic eu.



     Pentru realizarea manichiurii am folosit:

- oja Moyra 903;

- oja Golden Rose Rich Color 101;

- lac de luciu Diamond Moyra;

- tinte neon;

- betisoare cuticule (cu acestea am aplicat tintele).




      Ojele Moyra le gasiti pe site-ul baff.ro la un pret foarte bun, 6 lei .Lacul pentru luciu Diamond e super, super, super. Luciu foarte frumos si usuca repede oja. V-am spus ca mi-am facut unghiile noaptea tarziu, dupa ce le-am terminat m-am bagat in patut la somn, dar dimineata n-am avut problemele pe care le intampinam pana acum, nu s-au stricat unghiutele :) Betisoarele din lemn de portocal pentru impins cuticule le gasiti tot pe acest site. Un set contine 50 de bucati si costa doar 8 lei. Le puteti folosi si pentru aplicarea strasurilor, a tintelor, etc. Trebuie doar sa atingeti varful betisorului de un lac transparent si astfel veti putea lua decoratiunile pentru a le aseza pe unghie.
     
     Oja GR am castigat-o la un concurs organizat de Golden Rose Romania pe facebook, de Craciun. Oja este gri, dar are si reflexii albastre. Pensula este lata, imi place mult :)

     Tintele colorate sunt de la Born Pretty Store. Mi se par perfecte pentru manichiurile din sezonul cald, sunt vesele, cu ele va puteti juca pentru a obtine diverse modele. Pe site-ul lor cu produse pentru nail art gasiti culori si modele diferite, chiar aici. Pretul unui astfel de carusel este 7,59$ si contine 300 bucati. Folosind codul VHL91 primiti 10% reducere, iar transportul este gratuit.




Ce parere aveti de manichiura mea?
Voua va plac tintele colorate?




12 comentarii:

Si eu am un carusel asemanator de pe ebay si arata asa dragalas pe unghii, cred ca am sa profit maxim de ele la vara.
Manichiura ta e foarte draguta

Super dragute tintele!
Frumoasa manichiura!
www.dittanail.blogspot.ro

foarte frumushele,mi-au lipsit unghiutzele tale :))))))

Imi place neonul, mai ales vara! Foarte simpatica manichiura :)

Foarte vesela datorita tintelor neon. Arata minunat!

Sunt foarte, foarte frumoase. <3
Pupici

Foarte vesele unghiutele tale , in ton cu primavara :*

Ce dragute sunt!!! Tintele coloeate sunt adorabile :)

Ce bine arata manichiura ta, ador tintele

Trimiteți un comentariu