vineri, 7 februarie 2014

Pui shanghai reteta proprie

     Bunaaa!

    Azi vreau sa va arat o reteta usoara care tot asteapta sa fie postata de cateva luni bune, mai precis de anu trecut din vara :)) pozele erau pregatite, editate, doar textul astepta sa fie scris. Cum minunea nu s-a intamplat (ca el sa se scrie singur), am decis ca in seara asta sa ma apuc de tastat. Sa vedem despre ce e vorba: pui shanghai.


       Ingrediente:

  - un piept de pui mare
  - condimente: sare, piper negru, boia dulce si iute, praf de usturoi, curry
  - susan
  - 2 oua

        Mod de preparare:

     Se curata de pielite pieptul de pui si se portioneaza in fasii lungi ca in imaginile de mai jos.
     Peste fasiile de piept de pui presaram condimentele.




     Se amesteca fasiile intre ele pentru a fi uniform condimentate.

 
       Intr-un bol se bat ouale, adaugand un praf de sare si piper. Trecem bucatelele de piept de pui prin ou si apoi prin susan.



     Se pun in tigaie la foc mic pana capata o culoare aurie.

      Pofta buna!


     O reteta simpla, dar rezultatul e unul foarte gustos. 
    Ati incercat sa faceti acasa pui shanghai sau va doriti sa incercati pe viitor? :)

   

19 comentarii:

O singura data am mancat chiftelute de pui cu susan si au fost extraordinar de bune :-D sunt convinsa ca si aceasta reteta e pe masura :-D abea astept sa incerc si eu :-))

Yammiiii!!!
O reteta simpla da fff gustoasa<3
Am facut si eu acum cateva saptamani aceasta reteta pui cu susan si as manca zi de zi:))))))

claaar o să fac și eu. nu am făcut până acum dar sună delicios :x

ce bine arata :D
ink nu am incercat, dar nu e tarziu :*

arata super,hai sa itzi dau shi eu retzeta mea proprie.....poate o incerci, eu tai pieptul feliutze mai mici,toc feliutze doi catzei de usturoi shi o ceapa tocata marunt,sare piper shi pun totul intr-un castron,peste care torn bere cat sa acopere tot,las totul la frigider 24 de ore.apoi a doua zi scot puiul din marinata pregatesc compozitzia de shnitzel cu ou faina shi un iaurt,iese totul asha de pufos shi cu o aroma.....mmmmmmmm o nebunie,pupici

Mmmm ce delicios, abia astept sa incerc reteta ;)

Yummy! Ador puiul Shanghai!!! Multumim de reteta!!!

Sper sa-ti placa varianta mea :*

Astept sa-mi spui daca iti place, te pup! :*

Daaa, usor si gustos <3
Te pup!

Sa incerci, mai ales ca sunt usor de facut :)

Oh, Oana! M-ai facut sa salivez :)))
Multumesc de reteta, te anunt cand o voi incerca :*

Si mie imi place, facut asa sau snitele :)
In rest...copanelele sunt dragostea mea <3

Hi hi, astept impresiile tale :* pupici!

Cu drag, sa-mi spui cum ti se pare :* pupici!

uff ce bine arata, si eu mi'am facut mai demult nu am stiut ca se numeste asa :)) .. iar imi curge apa in gura :))

Trimiteți un comentariu