miercuri, 15 ianuarie 2014

Unghii cu oja texturata/ nisipoasa Moyra

     Acum mai multa vreme am primit o oja texturata de la Catalina. Este Moyra No. 853 si in sfarsit o am pe unghiute. Initial m-am gandit ca manichiura sa fie simpla, sa folosesc doar aceasta oja, dar mi-am amintit de niste water decals cu trandafiri roz de la Born Pretty Store, daca va plac ii gasiti aici. Pe site gasiti diverse chestii interesante pentru nail art, in continuare puteti folosi codul VHL91 pentru a primi 10% reducere.
    


    Oja e superba, trandafirii foarte frumosi, sper sa va placa si voua manichiura mea :)



      Am folosit doar 2 trandafiri, deci mi-au 18 bucati, ceea ce inseamna multe manichiuri frumoase :) Acum ii gasiti la reducere, costa 1,99$. Eu zic ca merita, abia astept sa ii folosesc si in alte combinatii.

Voi ce purtati acum pe unghiute?

Va pup!!


45 comentarii:

Arata super bine pe unghii oja texturata,greul vine dupa,cand trebuie indepartata. :D

Superba manichiura! Arata foarte bine oja de la Moyra :)

e super totul, si culoarea ojei dar si modelul ales...supeeer

foarte frumoase :) nu am folosit niciodata water decals :)

Este suberpa atat oja cat si manichiura ta :*

Ce frumos arata. Si oja si water decals. :)

Superbe unghiute. Superbe! :)
Pupici

Vai,cat de bine se vede oja Moyra pe unghiile tale!

superba manichiura!
tot vad ojele texturate de la moyra, tare as vrea sa le gasesc pe undeva prin iasi. Vreau doar 2 :)) si n-as plati transportul care costa cat o oja sau doua :(

ce bine arata si ojele texturate Moyra, foarte frumosi trandafirasi, pupici :)

Imi place cum arata:) Si eu am pe unghii tot o oja Moyra:) holografica chiar:)

Ce frumoasa este manichiura ;) eu momentan sunt sclipicioasa ;))

arata foarte bine nisipoasa:x si trandafirii sunt superbi:)

E superba oja iar manichiura arata exceptional! Imi place mult de tot!

Superba manichiura! Spor la sters oja texturata :)) Eu am problem pana si la indepartarea sclipiciului, nu vreau sa ma gandesc la cum as indeparta una texturata. Te pup!

Manichiura e superba. Imi place mult mult oja Moyra :*

Foarte furmoasa manichiura ,am ceva asemanator la nuanta cu ce de la Moyra ,de la golden rose .Eu inca port ultimul model de pe blog cu verde, nici nu mai stiam ca o oja poate sa reziste 8 zile pe unghii :))


te pup.

ce frumoase sunt unghiutele !!!
Si trandafirasul e super de efect :) :X

Am sters oja de pe unghii si n-a fost chiar asa greu, fata de cele cu sclipici as putea spune ca e floare la ureche :))

Ma bucur mult ca-ti place manichiura, te pup! :*

Mi se par super water decals, mai ales atunci cand nu prea am timp de pictat modele grele :)

Multumesc mult, Mihaela! :)

Multumesc, draga Ana :)
Ce s-a intamplat cu blogul tau?

Tie trebuie sa-ti multumesc pentru frumusetea asta de oja >:D<
Te pup!

Ma bucur ca-ti place manichiura! :*
Poti incerca sa dai comanda cu inca o prietena...sau mai multe :D

Ce dragut, nu ne-o arati si noua? :)

Ma bucur ca-ti place mani :)
Tu esti "WOW", nu? :))

Daaa, eu una iubesc ojele astea <3
Ma bucur ca-ti place manichiura, te pup!

Multumesc tare mult >:D<

Merci, Elisa! :)
Sa stii ca n-a fost asa greu sa sters oja, e mai usor decat la cele cu sclipici.
Te pup!

Multumesc, si mie imi place foarte mult oja asta, doar e texturata, nu? :))

Vaaai, eu am purtat o manichiura 2 saptamani :)) Era cam distrusa dar nu aveam timp de unghii, eram stresata cu simularile :)))

Multumesc, multumesc!
Te pup, Madalina :*

oja e foarte frumoasa si cred ca a devenit noua mea obsesie!

Cat de frumoasa e oja de la Moyra :)

Ce oja superba ♥♥ o vreau neaparat :)) imi place manichiura ta :*

Trimiteți un comentariu