duminică, 5 ianuarie 2014

Jurnalul lui Croco - episodul 15

      Hei, dragelor!
 
    V-a fost dor de Croco? Ultima postare cu el era cea in care va povesteam cum se intelege cu noua lui prietena, perusica cea simpatica. Ii pusesem numele Bebi, dar se pare ca nu ne-am putut bucura de ea mai mult de o luna. Cand o cumparasem era bolnavioara, avea diaree, dar am observat abia acasa. Boala ei s-a agravat, am incercat diverse tratamente, la un moment dat parea ca isi revine, dar in cele din urma am pierdut-o :(
    Ne-am grabit sa ii luam lui Croco o noua perusica deoarece statea cam abatut. Aceasta e mov si mai dolofana, de aceea am si numit-o Dolly (intre timp a mai slabit putin, deoarece perusii nu mananca foarte mult in primele zile, pana se acomodeaza). Au trecut cateva zile si cei doi nu s-au apropiat unul de celalalt, eram trista. Cu Bebi a fost complet diferit, s-au pupat din prima seara si el ii dadea seminte... Dupa o vreme, Croco a incercat sa se apropie de Dolly, dar ea il ciupea.
    Cu doua zile inainte de Craciun am avut parte de o surpriza frumoasa. Doi perusi s-au alaturat familiei noastre, o fetita si un baietel. El este un pui micut si dragalasa. E grasunel, bolfosel si are ochii mari, mari. L-am numit Bobby si cand il alintam ii spunem Bobitu. Fiind mic, nu prea stie sa-si foloseasca labutele, merge mai mult pe burta, dar in schimb stie zbura.
    Fetita e galbena, de fapt...deocamdata e alba cu o tenta de galben care nu se observa prea tare, dar in timp se va inchide culoarea. Are ochii rosii si ciocul galben, e frumusica, am numit-o Cookie, hi hi. E mai sperioasa decat restul, iar cand am scos-o din colivie nu prea s-a descurcat in camera. S-a lovit de pereti si abia zbura. Asa a fost in primele zile, dar apoi a inceput sa se acomodeze.
    Inainte sa-i avem si pe aceastia doi, i-am amenajat lui Croco un loc de joaca de care e foarte incantat. Click pe poza pentru marire :)


 Deci acestia sunt cei 4 perusi ai nostri care sper sa ne incante zilele multi ani de acum!
 Sunt simpatici? :)



  De Craciun am pus niste beteala prin camera, si aceasta i-a placut foarte mult lui Croco.


Sper ca v-a placut aceasta postare, ne revedem duminica viitoare cu episodul 16.
Va pupam toti 5 de data aceasta! :*:*:*:*:* 



34 comentarii:

Imi pare rau pentru perusiă ta,si mie mi-a murit una vara trecuta si am fost foarte trista.Iti doresc sa te bucuri de noi tai puisori,sunt tare scumpi ♥

off imi pare rau pt pierderea lui Bebi :( dar uite ca acum Doamne Doamne ti`a dat inca 3 :D
sa iti traiasca :X:X:X
sunt adorabili!!! :X

Of, biata perusica!:(


Familia voastra si a lui Croco a crescut!:D Cred ca acum nu mai e necajit!
Sa va traiasca, sunt frumosi foc!


Pupici, Carla!
Ilda

Imi place foarte mult aceasta postare si mi-a placut mult si ca ai inca 3 perusi pe langa Croco, e foarte frumos mai ales ca lor le place sa fie cat mai multi :) parintii mei au un catelus pe nume Cookie :D Sunt foarte dragalasi toti, iar locul de joaca pare interesant :) sunt curioasa de ce aventuri va avea acum Croco dat fiind ca mai are 3 prieteni ;)

Eu am avut o pisica cu numele de Dolly.Imi inchiupui ce distractie e in locul ala de joaca.Sa-ti traiasca toti , sunt adorabili <3

Doamne ce simpatici sunt!
Sa-ti traiasca si sper sa nu mai ai probleme cu ei! <3
Pupici

Ce dragalasi sunt! Imi place tare mult locul de joaca. le facusem si eu ceva la ai mei dar nu prea le-a placut, lor le place sa "rontaie" tot de prin casa, mai ales hartia ;))
Sa te bucuri de ei in orice clipa si sa-ti traiasca! Va pup, pe toti 5 :D

Sa-ti traiasca minunile! Sunt adorabile! :* Am doua mici intrebari.. de ce 4 perusi? Doresti sa faci crescatorie? :D Cate lunite are Croco si Bobby? :)

Ce ma bucur ca ne-ai incantat iar cu Croco!

wow ce s-a marit familia :)
Toti sunt tare dragalasi.
Te pup :*

Pacat pentru Bebi, ce frumos cu doua perechi, cred ca iese cate un show de pomina!

Daca vezi ca perusica ta il ciupe pe Croco, nu te enerva pe ea, am avut si eu la fel ca tine o perusica si mereu o ignoram pentru asta.. si sincer a murit si presimt ca din cauza tristetii. :( Am suferit foarte mult si ii simteam lipsa..imi parea ASA DE RAU ca nu m-am putut bucura de ea.. DECI te-as sfatui sa ai mare grija de ea daca vrei sa nu suferi.. ea merita atentie la fel ca ceilalti, indiferent de comportament,fa-o fericita pentru ca PARE CAM TRISTA!! :) Fa-o pentru mine,anonimul..Ai MARE grija de ea ! te pup :*

Mda, e trist cand moare o perusica asa simpatica, mai ales ca se intelegea perfect cu Croco :(
Imi pare rau pentru pierderea ta...
Multumesc, sper ca de data aceasta sa fie bine toti 4 :)
Pup!

ihii, 3 perusi dragalasi, dar tot mi-e dor de Bebi...ea era altfel.
Multumesc :*

Nu, nu mai e necajit, din contra, e vesel toata ziua :))
Multumesc mult :*
Te pup, Ilda!

Ma bucur mult sa aud asta, voi incerca sa scriu in fiecare saptamana cate un episod, asa cum faceam inainte :)
Croco se distreaza tare bine la locul de joaca si o atrage si pe Cookie, ea e mai curioasa :)
Te pup!

Hi hi, chiar se distreaza micutii :)
Ma bucur ca-ti plac micutii mei, te puuup!

Sunt simpatici, nu? <3
Mai ales Bobbicu ;)) hi hi
Sper si eu sa nu mai am probleme, Croco acum e bine :)
Te pupacesc! :*

Daaaa, stiu si eu cum e cu rontaitul hartiei :))) cu cat incerc sa il feresc de caietu meu de romana, cu atat il atrage mai mult :))
Multumim, multumim, si noi te pupam!! :*

Multumesc! :*
Nuuuu, nu vreau sa fac crescatorie, dar...mi-am pus intr-o zi intrebarea "oare cum ar fi sa avem 4 perusi?" si am facut-o cu voce tare...de aceea peste cateva zile mi s-a indeplinit "dorinta", nu stiu daca chiar imi doream, dar...e amuzant acum cu toti 4 :)
Croco are 9 luni, iar Bobby e micut, micut, cred ca o luna si ceva, poate 2...inca e grasunel si are ochii mari si nici nu prea stia sa isi foloseasca labutele :D

Nu cred ca ai pierdut decat un episod, nu am mai scris de mult :D
La multi ani, pupici! :*

Si eu ma bucur tare mult sa aud ca va plac postarile cu Croco :)
Te pup!

Da, da, da, acum avem o familie in toata regula :))
Pupici :*:*

Nu sunt chiar 2 perechi, dar...poate intre timp se vor iubi mai mult :)
Show de pomina...sa vezi bataie intre fete :)))

Hei, Beea, multumesc mult pentru comentariul tau :)
De cand i-am primit si pe ceilalti 2 perusi, Dolly il iubeste pe Croco. Uneori sta si il scarpina la cap minute bune, ma tot uit la el si zic "mai Croco, de ce te alinta asa de mult?" :))
Si inainte nici nu se apropiau unul de altul, daca se ducea Croco la ea primea cate o ciupitura, iar acum il alinta...schimbare totala :))
Voi avea mare grija de toti, sunt puiutii mei dragi <3
Te pup si te mai astept pe blog :*

Vezi sa nu te intrebi cum ar fi cu 6, ca poate ti se indeplineste iar. :D Acum aproape o luna, am primit si eu un pui de perus cadou, si avea o luna jumate.. abia se tine pe picioare..acum este putin mai zdravan, dar nu prea zboara..mi se pare ca este traumatizat sau ii este dor de familia lui. Sper sa se intareasca. :)

Pe mine una m-ai incantat destul cat sa imi doresc un perus.Si ne-a fost dor de el cred ca a fost una din putinele dati cand m-am incumetat sa comentez desi iti urmaresc fiecare postare

Wow..de la 1 ai 4. Super. Le doresc multa multa sanatate :*

Da mi-a placut aceasta postare abia asteptam sa ne povestesti de noi membri ai familiei ;) , sa-ti traiasca :*

Nu, nu, Domane fereste! 4 sunt prea multi, nu mai vreau nici macar unu in plus :))
Multa sanatate micutului tau, sa creasca mare si sa va distrati impreuna :)

Daaa, s-a marit familia ;))
Multumesc frumos :*

Multumesc, Lucica :)
Te pupacesc!

Multumesc frumos, ma bucur mult ca ti-a placut postarea! :*

Trimiteți un comentariu