marți, 19 noiembrie 2013

Jurnalul lui Croco - episodul 14

     Hei, fetelor!
     Stiu ca unele dintre voi au asteptat acest episod deoarece o veti vedea pe iubitica lui Croco. Nu ma certati, dar inca nu i-am pus nume :D Suntem impreuna de o saptamana jumate si sunt tare bucuroasa ca acum avem 2 perusi. Sa va spun sincer, inainte nu eram deloc incantata de a ideea de a-i lua lui Croco o perusica. Ma gandeam ca dupa aceea o va iubi doar pe ea si nu va mai vorbi sau veni la noi, am fost putin egoista...m-am gandit mai mult la mine, la bucuriile pe care mi le aduce si credeam ca o perusica ar putea face ca acestea sa dispara. Ei bine, m-am inselat cat se poate de tare. Croco e la fel de dulce, de fapt chiar mai dulce.
     Pe ea am adus-o acasa sambata seara. Cand am bagat-o in colivie era foarte speriata. S-a speriat si Croco, au sarit amandoi cateva secunde prin toate colturile coliviei :)) Apoi s-au calmat, s-au asezat amandoi pe bara. Croco a inceput sa-i povesteasca. Dupa cateva minute s-a apropiat si cu ciocul de ea si nu mult a trecut pana a pus labuta pe ea :)) o sa vedeti intr-un video ceea ce incerc eu sa va descriu, e super amuzant, Croco a fost super incantat si n-a avut stare nici cateva clipe, doar la ea se ducea. N-a trecut mult si i-a dat si seminte (perusii regurgiteaza seminte pentru femele). Am fost tare fericita sa-i vad impreuna, va spun ca in seara aceea ma uitam numai la ei, sorbeam fiecare miscare pe care o faceau, parca priveam un film romantic sau ceva de genu.
     M-am bucurat tare mult sa vad ca se inteleg. Era posibilitatea ca ea sa nu-l placa pe Croco, dar am fost ca de obicei optimista si stiam ca totul va fi bine intre ei. In orice caz, daca se intampla sa nu se placa, puteam sa o duc inapoi. Am cumparat-o de la acelasi ingrijitor de unde il luasem si pe Croco si mi-ar fi putut da o alta perusica in caz ca era nevoie.
     Ingrijitorul mi-a spus sa ii las pe amandoi in colivie 2-3 zile, dar noi am fost tare incantati de ei si...s-a intamplat sa o scoatem afara chiar a doua zi. A zburat prin camera, a facut cunostinta cu locurile pe care poate ateriza in siguranta. Am tras perdelele pentru a nu se lovi de geam. Croco e obisnuit cu geamurile, dar perusica se poate lovi foarte usor necunoscand camera. Ma simteam exact ca in codru in primele zile. Daca zbura unul, hop si celalalt. Ciripeau de zor, se distrau si m-am distrat si eu impreuna cu ei.
      Ea e blanda, ne lasa sa o prindem in mana, spre deosebire de Croco care pffuu...daca il tii putin in mana face un scandaaaal :))) Mi-e tare draga, e frumusica si are infatisare de fetita, e dulcica :) Scoate niste sunete dragalase si mi se pare si curajoasa. In ziua urmatoare de cand am adus-o acasa, mi-am bagat mana in colivie, usor. Am stat putin, apoi m-am dus langa ea si s-a urcat pe deget. Era sa uit, tot in aceasta zi, dupa ce i-am scos sa zboare prin camera, Croco a venit pe degetul meu. S-a apropiat de gurita mea si m-a ciugulit usor, ca si cum mi-ar fi multumit ca i-am adus o prietena. Ma bucurasem tare mult atunci pentru ca nu imi mai daduse "pupici" din acestia de ceva vreme, cred ca de cand a inceput scoala. Am impresia ca era suparat pe mine ca nu ii acordam atat de multa atentie...

     Cred ca am scris foarte mult, fara sa-mi dau seama. Inca nu v-am aratat nicio poza, dar urmeaza acum. I-am pozat intr-o seara, inainte de culcare. Acum acopar colivie pentru noapte ca sa nu primesc dimineata trezirea mai repede de cat e nevoie.


      Nu-i asa ca sunt draguti impreuna? :) Mi se pare ca ea e putin mai mare decat Croco si are coada luuunga, exact asa cum o avea si el la inceput, acum saracutul a pierdut destul de multe pene si nu i-a mai ramas mare lucru din coada...

 Si pe final va las filmuletul cu cei doi, sper sa va placa!
    Pupici multi din partea noastra!! :*


15 comentarii:

vaaai, ce comici sunt in filmulet :)) tare dragi imi sunt amandoi, sa-ti traiasca! :*

Cat de draguuuut! Niste pupaciosi :)))

Ma bucur ca se inteleg. Am ras cu lacrimi cand l-am vazut pe Croco ca pune gheruta pe ea si ii spune ,,pusi pusi " :))

Croco este super mega incantat! Scoate niste sunete ... ahhh.... sunt foarte draguti.

Ce frumusei sunt impreuna <3

ce frumosi sunt amandoi :)
Si ea are o culoare tare frumoasa. Sunt curioasa ce i-a tot povestit Croco acolo :)

ce simpatici sunt amandoi ♥ , si croco el acolo viteaz s se inteleaga bine cu noua lui prietena.Sa-ti traiasca amandoi si sa te bucuri de ei :*

ce scumpei sunt <3 nu`i mai tace guritza lui Croco :D
sa iti traiasca amandoi :*

vaaai dar ce dulci sunt si ce frumos canta. Mi s-a facut dor de
puisorii mei (momentan nu sunt acasa).Sa iti traiasca si sa mai faci
astfel de postari :)

te astept si pe blogul meu daca iti face placere! Te pup

http://byelenas.blogspot.nl/

sunt foarte draguti,sa fie sanatosi si sa te bucuri de ei :)

Ce mai face Croco?Ne e dor de el

Croco e bine, multumesc ca intrebi. Nu am mai scris despre el pentru ca am avut probleme cu perechea lui :( din pacate nu mai e...

Trimiteți un comentariu