joi, 14 noiembrie 2013

19. Favorite Sweater Nails (Unghii inspirate de un pulover) + Tutorial

     Buna, fetelor!
     Daca pana de curand m-am straduit sa postez in fiecare zi, acum nu se mai poate. Incerc sa ma apuc serios de invatat pentru BAC, in mai putin de o luna incep si simularile... Ador blogul, dar stiu ca anul aceasta scolar invatatul trebuie sa fie pe primul plan. Acum ca stiti care e motivul pentru care vor trece unele zile fara ca eu sa postez ceva...sa trecem la manichiura de azi, de acord? :)

   
    Autumn & Winter Nail Art Challenge are o tema la care trebuie sa ne lasam inspirate de modelul unui pulover. Eu mereu mi-am dorit sa incerc o astfel de manichiura, dar cred ca ar fi trebuit sa ii aloc ceva mai mult timp deoarece n-a iesit chiar cum imi doream. Am pictat 2 unghiute iar la celelalte am folosit niste tatuaje pe baza de apa (water decals) de la KKCenterHk, le puteti gasi aici daca va plac. Folosind codul sunafterstormblog beneficiati de 10% reducere (valabil pana la data de 31.01.2014).


     Pentru modelul de la inelar m-am folosit de benzile pentru nail art de la Depozitul de Frumusete (5 benzi costa 10 lei). V-am facut si un mic tutorial :)


Sursa foto: www.depozituldefrumusete.ro
     Oja rosie pe care am folosit-o la aceasta manichiura este Gabrini 3D nr. 27:



      In curand vine Craciunul, de ceea nu m-am putut abtine sa nu fac o poza cu "Merry Christmas" :))

Va puuuup!! :*




20 comentarii:

ce frumushele Carla :) shi cu tutorial <3, imi plac tare mult :)

vai!! ce faina e !! WOW! iti multumesc pentru tutorial, nici prin gand nu mi-ar fi trecut sa folosesc benziile :p
Spor la invatat!

Wow cat de mult imi place ce ai facut, trebuie neaparat sa incecr si eu un model asemanator pentru Craciun, e bestial rau si ti-a iesit superb :* .Multa bafta :* si la invatat si sa auzim nu mai de bine ;)

cat de frumoase sunt! o sa-ti fur si eu ideea!

imi place mult puloverasul tau de inspiratie sunt dragute si water decalurile , spor la invatat, pupici :)

Foarte frumoasa manichira si...multumim pentru tutorial,mie sigur mi-a fost de folos ;-*

:)) sunt super potrivite pentru Craciun :) .
Bine ca ai aratat tutorial pentru model, pe unghia arata complicat, dar nu e chiar asa :)
Pupici si spor la invatat ! :*

iti doresc din suflet mut succes la BAC ink de pe acum :*
unghiutele sunt geniale :X

Multumesc :*
Sa incerci si tuuu, te pup!

Abia astept sa vad si unghiutele tale, te pup!! :*

Ma bucur mult sa aud asta >:D<

Ihi, nu e greu de facut daca avem benzi care sa ne ajute :)
Iti multumesc, te pup! :*

Trimiteți un comentariu