luni, 21 octombrie 2013

Parerea mea despre deodorantul Nivea Stress Protect

     Cand trebuie sa imi cumpar un nou deodorant, cel mai des ma intrept spre unul Nivea. Vara le prefer pe cele in varianta spray, iar in sezonul rece imi plac roll-on-urile. Azi as vrea sa va vorbesc despre anti-perspirantul Nivea Stress Protect, dar totodata sa va spun cate ceva si despre alte deodorante care mi-au placut.


     Mai intai sa vedem ce ne promite acest deodorant:

  • Extra protecție împotriva transpirației cauzate de stres
  • Protecție anti-perspiranta 48h și îngrijire delicate de la NIVEA
  • Compatibilitate la nivelul pielii testată dermatologic.
  • Fără alcool și coloranți
    Am inceput sa-l folosesc prin luna iunie. L-am testat in zile calduroase si foarte calduroase si pot sa spun ca si-a facut treaba, chiar daca am alergat prin soare deoarece o perioada din vacanta de vara am facut planorism. Cu tot statul in soare si alergat, mirosurile neplacute nu si-au facut aparitia. Am avut ocazia sa-l testez in situatii stresante, la scoala. S-a comportat la fel ca si alte deodorante, zic eu. Adica n-am avut probleme cu mirosurile neplacute, dar nici n-am observat sa aiba vreun efect in ceea ce priveste transpiratia, sa o opreasca sau ceva de genu.
     Mirosul deodorantului este fresh si a fost pe placul meu. Ceea ce nu mi-a placut deloc este ca avem de-a face cu un dedorant mai prafos, in momentul aplicarii aerul devine foarte greu de respirat si trebuie neaparat sa ma indepartez cu cativa pasi de locul in care l-am aplicat. Chestia aceasta ma deranjeaza foarte mult si chiar daca per total e un deodorant ok, nu l-as mai achizitiona decat in varianta roll-on.


    Mi-ar placea sa mai incerc inca un deodorant Nivea, se numeste Angel Star. Nu l-am vazut nicaieri prin magazine in Romania, dar se gaseste pe aoro.roaici. Are un ambalaj simpatic, nu-i asa? :) Tot pe acest site puteti gasi si alte deodorante de diferite branduri, parfumuri, produse de ingrijire, etc.


     Alte deodorante Nivea pe care le-am folosit si pe care le-as recumpara fara probleme:
- Fresh Natural, intotdeuna mi-a placut mirosul lui clasic, imi aduce aminte de copilarie.
- Invisible for black & white, nu-mi aduc aminte daca chiar n-am avut probleme cu petele, dar stiu ca mi-a placut foarte mult mirosul
- Calm & care (roll-on), cu el m-am inteles foarte bine in primavara aceasta.

Care sunt deodorantele voastre preferate?
Ati incercat/ v-a placut unul din cele pe care vi le-am aratat?

11 comentarii:

si mie imi place acest produs, i-am facut un review favorabil pe blog. Angel am vazut de curand intr-un raft de supermarket, dar nu imi dau seama daca in Romania :(

eu de ani de zile sunt devotata lui Dove ( stick-ul ) .
Deodorantul Nivea Stress il am si eu ( in varianta mini ), l-am primit la comanda de pe 1001cosmetice, dar inca nu l-am incercat.
Pupici :*

Eu l-am primit in varianta mini de pe 1001cosmetice.ro , dar la mine nu prea a ajutat, adica transpirantia aparea impreuna cu mirosul aferent..nu rezista aproape deloc.

eu folosesc stick-ul de la ei, imi placea cel happy time dar nu mai exista :( asa ca am luat stress and protect si e ok

Probabil nu in Romania :))

De acord cu tine, eu daca ar fi sa-l mai iau...cu siguranta as alege varianta roll-on :)

Eu am folosit acum cativa ani stick-uri, dar am renuntat la ele. Prefer spray sau roll-on :D
Te pup!

La mine a rezistat, dar m-a suparat rau ca nu puteam sa respir atunci cand il pulverizam :D

Eu am avut gel de dus Happy Time, ce mult mi-a placut :X

si stick-ul mirosea exact la fel, tocmai din cauza asta imi placea asa mult

Trimiteți un comentariu