vineri, 11 octombrie 2013

10. Fall Gradient (Manichiura in degrade + Golden Rose Jolly Jewels 107)

    Hei, fetelor! Timpul asta incepe sa ma sperie, trece foarte repede, nici nu-mi dau seama cand au trecut ultimele 5 saptamani...am si ajung la cea de-a zecea tema a colaborarii Autumn and Winter Nail Art Challenge: Fall Gradient.
    Va voi arata o manichiura in degrade realizata cu ajutorul buretelului:


     Am ales 3 culori care ma trimit cu gandul la toamna, dar parca lipsea ceva. Si ce facem atunci cand ni se pare ca manichiura nu e completa? Adaugam putin (sau mai mult) sclipiiiici, hi hi! :)
     Nu stiu daca e cea mai potrivita combinatie, dar de cand a aparut si GR Jolly Jewels 107 manichiura parca a inceput sa prinda viata.






 P.S.: In acest weekend, la Meli Melo sunt reduceri de 25% pentru gentile de aici.

MeliMeloParis.ro


20 comentarii:

ce bine arata gliterul pste acest gradient <3

Este minunat gradient-ul si simplu, dar cu lacul GR, pur si simplu s-a schimbat tot. Acele sclipiri albastre, fac manichiura si mai frumoasa. :*

Ce colorate si vesele sunt, love them :D Trebuie a recunosc ca arata foarte bine cu oja de la GR peste :*

Ce bine arata cu albastru peste <3

Jolly Jewels 107 este superba !

O combinatie neasteptata dar care arata superb!!!!

Hi hi, multumesc mult, nu eram foarte sigura daca e ok combinatia :)

Deci am facut bine ca am pus si glitter :) ma bucur ca-ti place!

Yup, sclipiciul chiar transforma foarte mult o manichiura :)
Te pup!

ah...ce faina e manichiura :x

Frumoasa manichiura, imi place mult :)

Ma bucur tare mult ca iti place :)

d c nu ne ai aratat intr un tutorial cum se face??:)

Claudia, multumesc pentru sugestie :) voi face si un tutorial

Trimiteți un comentariu