luni, 2 septembrie 2013

M-am intooors!

    Hei, dragele mele! De aproape 24 ore m-am intors in Iasi, am fost plecata in vacanta 3 saptamani. Cred ca nu mi-ati observat plecarea deoarece pregatisem pentru blog postari care au aparut in aceasta perioada. Am mai intrat din cand in cand pe facebook de pe telefon, atata ca nu v-am raspuns la comentarii. Sunt multe si va multumesc pentru ele, ma voi stradui sa raspund la fiecare in zilele urmatoare. Am fost pe la mare, pe la munte, dar am petrecut si o saptamana acasuca la mine, in Baia Mare (v-am mai zis ca sunt maramuresanca cu accent pierdut de 3 ani :)) ei, nu chiar de 3, dar de atunci locuiesc in Iasi).
    I-am simtit tare mult lipsa lui Croco, simpaticul meu perus, m-am gandit deseori la el, mai ales pe drumul spre Iasi. Azi am petrecut timp cu el si sunt bucuroasa ca inca ma cunoaste, nu s-a schimbat deloc. Voi relua postarile cu el in speranta ca vom reusi sa scoatem un zambet de la voi, hi hi ;))

    Voi unde v-ati petrecut vacanta?


Ce bine era cu paru in vant la mare, he he, de acum la anu!
P.S.: Mai aveti putin timp sa va inscrieti la concursul cu 2 premii oferite de Triodeluxe, azi e ultima zi!

26 comentarii:

Bine ai revenit !!!
Cred ca o sa urmeze si o postare (sau mai multe ) cu ce ai facut tu in vacanta , nu?

Bine ai revenit acasa :D Frumoasa tare poza!

Multumesc!
Mmmm, doar daca vreti si voi ;))

Multumesc mult, draga mea :*

Welcome back, sweety! :D Uite o strengarita in pozaaa! :*

Bine ai venitt!:* Geniala poza!

Welcome back :) Sper ca ai avut o vacanta de vis :* Si noi urmeaza sa mai plecam intr-o mini vacanta la sfasitul saptamanii acesteia, astept cu mare nerabdare :D

Bine ai revenit, ai avut o vacanta foarte lunga!! Ce poza frumoasaaa!!
Te pup!


VintageLook

bine ai revenit printre noi!!! :)
ma bucur ca te-ai distrat:)
m-am inscris la giveaway mai demult, acum sper sa am noroc!

Un concediu bine meritat ...3 saptamani :)
Eu am fost cateva zile la mare, imi place tare mult sa simt mirosul de mare , sa simt nisipul :)
De munte am parte cand doresc , locuiesc in Brasov :)
Pupici :*

Welcomeeeeeeee! :* :* :*

Multumesc, a fost placut, dar ca de obicei a trecut prea repede :)) incepe scoala, off!!

Eiii, multumesc :* a trecut repejor...

Multumesc frumos, Paula :*

Am trecut si pe la tine prin Brasov, am colindat 2 dm-uri acolo :)))
Te pup!

Mi-a fost dor de voi :*:*:*

Woo, tu ai fost la Baia Mare, eu am plecat de aici! :))
Ma rog, stau in Baia sprie, iar in mica mea vacanta am tras o fuga la mama. :)
Welcome back, desi cam tarziu! :*

Ihihi, daaa, Baia Sprie e aproape de BM :) Eu merg acasa in fiecare vara, poate anul viitor ne vedem ;)))
Multumesc :* niciodata nu e tarziu!

Trimiteți un comentariu