joi, 5 septembrie 2013

Cel mai inalt om din lume si cea mai scunda femeie, fata in fata la Acces Direct

    Buna, fetelor!
    Bunica mea obisnuieste sa se uite in fiecare zi pe Antena 1 la Acces Direct, iar eu mai trag cu ochiul din cand in cand. De multe ori nu-mi plac subiectele emisiunii, dar saptamana aceasta au inceput un sezon nou, si eu zic ca l-au inceput cu dreptul. Luni au avut o invitata specieala, pe Jyoti Amge. Este din India, iar anul aceste implineste 20 de ani, cu toate acestea masoara numai 63 cm. Marti, au avut un alt invitat, la fel de special. Se numeste Sultan Kosen, vine din Turcia si este cel mai inalt barbat din lume, avand inaltimea de 251 cm! Miercuri, imaginati-va! I-au pus pe amandoi fata in fata!



Foto: captura Acces Direct.
     M-am uitat fascinata miercuri la Acces Direct. Jyoti e o papusica, atat de vesela si mereu cu zambetul pe buze. Rade atat de simpatic, sunt sigura ca imparte multa energie pozitiva celor din jur sau celor care o privesc. :) Amandoi sunt frumosi atat in exterior cat si in interior, am luat toata emisiunea drept o lectie de viata. Noi, fetele, suntem uneori suparate ca parul nu este asa cum vrem noi, ca avem cateva kg in plus si uneori devine o tragedie numai faptul ca ne-am rupt o unghie. Eu cred ca ar trebui sa invatam sa ne iubim asa cum suntem, e cel mai important lucru posibil!

Va pup!

6 comentarii:

Am vazut si eu amisiunea, o parte! M auitam la ei doi ca erau plini de viata,zambeau, glumeau! Da, sunt un exemplu pentru noi!

M-am uitat si eu la emisiune. Am ramas "wow"! Foarte draguti, foarte veseli, intr-un cuvant MINUNATI!

am vazut si eu din emisiuni si merita tot respectul si admiratia noastra

Chiar merita!
Te pup, Monica :*

Trimiteți un comentariu