vineri, 30 august 2013

Manichiura french cu fructe

     Azi vreau sa va arat o manichiura cu care am participat la un concurs pe blogul Gabrielle Colorful Beauty. Tema concursului era o manichiura fructata, ia sa vedeti la ce model m-am gandit eu:


    Pentru ca in ultima vreme imi plac tare mult manichiurile french, am ales sa realizez o manichiura de acest gen din fructe :) mi s-a parut o idee draguta, n-a iesit perfect, dar eu am fost multumita de rezultat. Sper sa va placa si voua, si de ce nu, sa incercati o asfel de manichiura.




Care unghiuta va place mai mult? 
Aveti de ales dintre portocala, pepene rosu, lamaie si capsunele ;))
Pupicei multi pentru voi!!

50 comentarii:

Ce model frumos! Imi place mult!

Frumos modelul ! Imi plac capsunele :)

cat de haioasa este, feliutele de lamaie si portocala se vad fabulos!

Superbaaaa manichiura ta. :)
Pupici

superbe, aleg portocala...pentru suc :)

Mie im plac toate fructele realizate pe unghiute, dar mi-ai facut pofta de capsunele :D

OMG, cat de frumoase sunt unghiutele tale!!! :X Zici tu ca n-au iesit perfect, dar eu zic ca da. :D Cel mai mult imi plac pepenele rosu si capsunele, deci si la unghii tot asta aleg. Superb... La cat mai multe manichiuri frumoase de genul asta! :*

Cat de superbe sunt :) ti-au vazut unghiutele si mi-au placut mult :)

Ce frumusele sunt! :D Categoric, aleg lamaia. <3

Carla, ti-am admirat manichiura inca de cand am vazut-o pe blogul Gabitei Foarte, foarte finut lucrata!

Refuz sa aleg ceva anume pentru ca imi place fiecare in parte si imi place intreg ansamblul!:)


Te pup!
Ilda

Mi-a placut atat de mult manichiura ta. Aleg cu greuuu: portocala si capsunile :D :*

faine tare..da ce lungi le ai!!!!

te invit si la mine

http://irinacosmetice.blogspot.ro/2013/08/cum-poti-primi-gratuit-orice-produs.html

SUPERB, SUPERB! :X Ti-au iesit super, sunt atat de vesele si de colorate :D Eu aleg pepenele haha :)) Iti doresc multa bafta la concurs :*

Superbe! Le aleg pe toate! Se poate? :)

ce delicioasa este manichiura, toate ti-au iesit super faine, dar cred ca preferata mea este cea cu pepene :)

Auzi la cica `nu au iesit perfect ` , eu iti zic ca te inseli foarte tare sunt perfecte si asa de finute si ... nu stiu ,stiu ca imi palc la nebunie.

Deci ti-au iesitt......ca la carte!!!:D Foarte frumoase:*

Ma bucur ca-ti place >:D<

Ma bucur mult ca-ti plac! :)

Feliutele imi plac si mie cel mai mult, hi hi :*

Desigur, desigur, ti-o ofer cu drag :*

Ihii, merci :* te servesc cu niste capsuneleee!

Ohh, multumesc mult! Esti tare draguta, Loredana :*

Multumesc frumos, Ilda! O scumpa, ca de obicei!
Multi pupici!

Bine, scumpa :* ti le dau tie!!

Da, sunt lungute :) multumesc mult!
Voi trece si pe la tine :*

Ce draguta estiii >:D< multumesc muult!!

Se poate, se poate :) cum sa nu?

Multumesc frumos :* ma bucur ca-ti place manichiura!

Capsunelele arata un pic ciudat :)) multumesc!! :*

Ce cute e! Imi plac portocalele si lamaine, arata tare frumos! :D

Acelea sunt si preferatele mele, dar si pepenele ;)))

Trimiteți un comentariu