duminică, 4 august 2013

Jurnalul lui Croco - episodul 5

    E duminica deci avem un nou episod diiiin....Jurnalul lui Croco, desigur! Am ajuns la episodul cu nr. 5 (5 fiind cifra mea preferata, sper ca n-ati uitat :)) ). Sa vedem cu ce ne-a mai distrat perusul meu saptamana aceasta. Deja v-am spus ca ii place sa stea toata ziua in "sufletul" nostru. Daca beau apa, el e prezent (sta chiar pe gura paharului sa nu pot bea), daca mananc o piersica, iar e prezent. Uneori mai ciuguleste si el, dar cand sta pur si simplu pe ea ma supara rau ca nu ma lasa sa pap ;))) Dar sa vi-l arat ca poate nu ma credeti:




     Ii place sa pape fructe si legume cu noi, ca altfel n-ar manca, daca ii pun la el in recipientul de mancare nu se atinge de ele :D

     Luni i-am facut prima baita. I-am pus un bol cu apa si m-am jucat cu degetul in apa. Foarte curios, si-a bagat mai intai ciocul (asta dupa ce s-a plimbat de cateva ori pe marginea bolului), iar apoi s-a bagat cu totul si a inceput sa se balaceasca. Era tare simpatic :) daaar...dupa ce a iesit din bol, era atat de uraaat! Cu penele ude arata ca un mic monstrulet =)))


    De cele mai multe ori cand ii fac poze, el zboara rapid si se aseaza pe aparat, iar in poze iese...nimic. Ei bine, in ziua cand i-am facut baita si ii faceam poze sa va arat ce uratel e, tot asa zboara pe aparatul meu foto. Am inceput sa rad pentru ca l-am prins zburand, deci e cea mai funny poza :))))
    

     Ce sa va mai spun despre Croco? Uneori ne ciupeste foarte tare, dar alteori e dragastos, ne da pupici:


     Vine sa manance seminte de la mine din palma si nu pleaca pana nu le termina pe toate! L-am si filmat sa vedeti ce simpatic e cum rontaie :) Puteti vedea video-ul pe youtube, aici.


     Va mai arat inca unul, l-am prins si cum se scarpina <3 sa vedeti ce dulce e! Click aici.

    

Sper ca v-a placut si acest episod, va pupam!!

41 comentarii:

Sa o iau pe rand. Am ras pana acum :))) Ce lipicios e! Se baga in sufletul tau la orice faci :)) E asa scumpic! Uite monstruletu' ud! :D In poza in care zboara spre aparat, e ceva de genul: "Pazea, ca vinnn!" :)) Cum "ciopleste" el de zor la mei. Se aude funny.

Ai avut dreptate, cea mai funny poza e cea in care l-ai prins zburand. Parca e un uliu :))

:)) Ce tare e poza cand zboara! Sunt foarte urati dupa ce se spala.Pe primul meu perus il duceam la baie, ii dadeam drumul la apa la chiuveta, putin calduta, si -i tineam pumnul si se spala.Apoi il uscam cu feonul. :) Nu ii da piersica.e fapt nu ii da sa manance fructe zemoase. Da-i morcov sau mar. Cipy al meu adora morcovul. Nu se lasa pana nu mananca tot :)).

:)) chiar era urat dupa ce i-ai facut baita si poza in care zboara e haioasa rau de tot.

Tare dragalas e! In familie este un papagal, e femela, careia ii e frica sa zboare de jos in sus si prefera sa mearga. E tare caraghioasa cand o vezi ca incearca si se razgandeste, masoara distanta pana unde ar dori sa ajunga :)

:))))))))) tare! m-a amuzat. imi place cum din timp in timp priveste la camera :)).

M-am speriat de el cand l-am vazut ud :D m-am obisnuit cu el asa frumos, cel mai simpatic pasaroi, dar dupa baita...Doamne, uratel mai era :))
Ciuguleste si el cate putin din piersica, nu foarte mult :) am incercat sa-i dau morcov, dar nu vrea sa-l pape :D

Multumesc, te pupam :*

Da, parca e scos dintr-un film horror :))

Cred ca e tare simpatica :) dar de ce ii e frica sa zboare?

Ma bucur ca te-a distrat Croco ;))

..nu stim, asa e ea, ii este frica de degete, pe brat vine, dar trebuie sa ascunzi degetele. Are multe fobii, dar e foarte simpatica si iubareata.

Da. E un kilometru de dulce :D

Ce dulce e cum sta el pe piersicuta :)) M-am distrat maxim cand am vazut poza cu el in zbor :))

E maaare rasfatel Mr. Crocozaur!:) Dar e indreptatit, are un lipici teribil!


Kisses!
Ilda

Ce dragut el si cum sta cu voi cand mancati si nu va lasa sa mancati :)) e foarte hazliu cand se curata

Poate inca nu s-a obisnuit foarte mult cu voi :)

Hi hi hi, pe piersicuta e un ingeras, cand zboara si e ud...un monstrulet :)))

Ha ha ha, Mr. Crocozaur :))))
Si daaa, noi suntem mai frumosi cu parul ud, el e urat :P
Te pup!

au trecut mai bine de doi ani :)

Morcov a mancat pana la urma?

Ti-am mai zis si iti mai zic Croco al tau e super mega adorabil :*

super haios, iar in poza in care vien in zbor e super simpatic!!!

pui micut si dulce :X
si normal ca nu te lasa sa`i faci poze :)))) mai am un bebe mic si nu ma lasa sa`i fac poze deloc...imi intoarce spatele :)))
sa`ti traiasca minunea ca e tare dulce :*:*:*

Exact asa face si Miky al meu:x E foarte simpatic:)

Ihiii, multumim :* pupiceeei!

Nooo, in poza aia e urat :))

Sa-ti traiasca si tie bebelu :*

Hi hi, Croco ii transmite salutari lui Miky :)

E un simpatic! :))
Nu e urat cu penele ude, e doar..ud! :))

Ba daaaa, e ulaaaat!! ;))

Mmmm...important e ca e iubareata :X

Zici asta numai ca sa nu se supere Croco :))))

Trimiteți un comentariu