joi, 15 august 2013

Gel de dus Grepfruit din Florida Yves Rocher review

     Azi vreau sa va vorbesc despre un gel de dus de la Yves Rocher cu aroma de...grepfruit, mmmm!


    "Bucurati-va de parfumul acrisor si solar al Grepfrutului din Florida din acest gel de dus energizant. Formula sa imbogatita cu gel de Aloe Vera Bio se transforma intr-o spuma onctuoasa si va curata pielea cu delicatete."
    Sa incepem cu mirosul, acest aspect e cel mai important pentru mine cand aleg un gel de dus si cred ca si pentru voi. Mai intervine si pretul, desigur. Va place grepfruitul? Mie da, de aceea imi place si acest gel de dus. Mirosul este foarte placut, se simte si usor amarui, zici ca cineva ar fi inghesuit cateva grepfruituri in sticla mea cu gel de dus. Datorita mirosului, consider ca acest gel de dus e perfect pentru vara si poti ajunge sa fii dependent de el. Am avut cateva zile in care numai dupa el intindeam mana atunci cand doream sa fac un dus, desi am multe geluri de dus si de obicei nu folosesc acelasi produs la doua dusuri consecutive.
     Pe ambalaj, poate ati observat, scrie gel de dus energizant. Sa fie asa? Da, mie chiar mi se pare energizant, ma simt foarte bine dupa ce fac dus cu el. E vara si chiar e perfect de folosit acum, nu stiu daca in sezonul rece imi va mai placea la fel de mult, vom trai si vom vedea :)
     Valabilitate: 6 luni de la deschidere.
     Cantitate: 200 ml.
     Pret: 7,5-10,5 lei, in functie de oferta.
     Il gasiti pe site sau in magazinele lor.
     L-as recumpara? Hmmm, poate ca intr-una din veri il voi achizitiona din nou sau poate chiar mai curand, cine stie ce dragoste se va instala intre noi iarna aceasta :)) Dar vi-l recomand daca va plac mirosurile mai interesante, merita incercat.

Ce parere aveti despre acest gel de dus?

12 comentarii:

Din pacate nu l-am folosit inca :( pare tentant :)

Si eu il am in stash. Urmeaza sa il deschid cred ca luna viitoare :D

gel de dus....of de ce am asa multe ;)) pare foarte interesant :D

Imi place mult, tot pe timp de vara. Iarna il prefer pe cel de cafea ♥

nu l-am incercat, de fapt nu stiu daca am incercat vreodata un gel de dus cu grepfuit...sigur nu :D. Pare potrivit pentru sezonul calduros.

Mie imi place asa muuult <3

Hi hi, sper sa-ti placa si tie :)

Unu in plus nu strica niciodata :))))

Nu stiu daca al meu va mai avea timp sa prinda iarna :))

Eu cred ca incep sa creez o obsesie si pentru grepfruit :))

Trimiteți un comentariu