joi, 1 august 2013

Concurs aniversar impreuna cu Bea Shop

    Bunaaaa! Nu stiu daca ati observat, dar luna aceasta blogul meu implineste un anisor, mai exact in data de 27 august. Si cum sarbatorim acest lucru? Cu un concuuurs!! Cei de la Bea Shop au fost foarte draguti sa va ofere 2 premii.


     Care sunt premiile?

   PREMIUL 1:

- 5 oje Moyra (dintre care 2 Pastel si un roz neon)
- un creion corector
 

    PREMIUL 2:
- 4 oje Moyra (dintre care una Pastel si un galben neon)
- o cutiuta cu flori naturale
- o pila de unghii


     Care este perioada de inscriere?
   Va puteti inscrie la concurs in perioada 1 august-1 semptembrie 2013.

     Ce trebuie sa faceti pentru a castiga?
 - Like paginilor pe facebook: Sun after Storm si Bea Shop;
- Dati share pozei concursului pe Facebook, poza o gasiti aici (click). Atentie! Share-ul trebuie sa fie public!
- Urmariti-ma prin GFC;
Optional, pentru mai multe sanse de castig:
- Abonati-va prin e-mail si confirmati abonarea (pentru detalii cititi postarea de aici);
- Urmariti-ma prin Bloglovin (pentru detalii cititi postarea de aici);
- Faceti o postare pe blog;
- Raspundeti la intrebari;

   Completati formularul de mai jos, nu sunt obligatorii toti pasii, dar va aduc sanse in plus.

a Rafflecopter giveaway

      Cum sunt alese castigatoarele?
   Cele doua castigatoare vor fi alese prin tragere la sorti (folosind Rafflecopter).

     Castigatoarele vor fi afisate pe blog in maxim 5 zile de la incheierea concursului. Acestea au la dispozitie 48 de ore pentru a-mi trimite un mail cu datele de contact la adresa sunafterstorm.blog@gmail.com .

     Acesta este primul concurs sponsorizat. Multumesc Bea Shop!!

    Va doresc mult succes!

  Va invit si la celelalte concursuri active pe blog:
- Concurs de manichiura C&C Summer Contest (primesc inscrieri pana la data de 14 august 2013)
- Concurs aniversar cu rasfat apicosmetic ( inscrierile pana la data de 26 august 2013)

46 comentarii:

Super concurs, super premii! Cerintele sunt la indemana oricui!

Multumim, super premii, super concurs! La Multi Ani!

Multumesc, ma bucur!! :*

Multumesc, ma bucur ca va plac :)

Super concurs! M-am si inscris! ^_^
La multi ani blogului!

O,ce super,iti multumim frumos!

Multumim, super premii, super concurs am indeplint cerintele de mai sus ! La Multi Ani!!!!!!!!!!!

Hello, Carla!

La concurs nu ma inscriu caci sunt in perioada de pauza autoimpusa!

Dar te-am nominalizat la un tag! Te bucuri sau ma injuri?:))

http://cosmeticelacontrol.blogspot.ro/2013/08/tag-liebster-blog-award.html



Pup!
Ilda

Ce concurs interesant, imi place am inceput si eu inscrierea la el :D

LA MULTI ANI!
grozav concurs, premii minunate, m-am inscris, multumim!

Ma bucur ca va plac :)

Multumesc :) iti doresc succes!

Cu mare placere, si eu va multumesc ca imi sunteti alaturi :)

Multumesc frumos, ma bucur sa aud ca e pe placul vostru acest concurs :)

Ma bucur, normal ca ma bucur, multumesc mult :* mai nou incep sa-mi placa si tag-urile :)) am fugit prea mult de ele, e cazul sa le si iubesc putin.
Te astept si la concurs! Pupici :*

Ma bucur ca-ti place, Rita :)

Multumesc, ma bucur ca va place concursul :)
Succes!

Multumim de concurs! :-* Premiil sunt minunate! :)

FB: Ileana Dumitrescu

GFC:Ileana Dumitrescu
Share: https://www.facebook.com/ileana.dumitrescu/posts/550203538361628

Like ambelor pagini
Abonata cu mail-ul :yle_shakyryta89@yahoo.com
Multumim pentru concurs si LA MULTI ANI si LA MULTI FANi...! :* ♥

Ma bucur sa aud ca va plac :*

Te rog sa completezi formularul pentru ca inscrierea sa fie valida :)

Done,numai ca eu nu am blog si am distribuit pe Facebook si am pus link-ul distribuirii de pe FB.

Daca nu ai blog, nu completezi acolo. Link-ul cu distribuirea pe Facebook se pune la Share...

La multi ani!Si la cat mai multe inspiratie :)

Multumesc frumos, Vanyna :*

la multi ani si la multi fani :*

multumim,ff frumoase premiile

gataaa , particip si eu :D
....la multi ani :*

La multi ani ! multumim pentru concurs si pentru premiile frumoase ! :)

GFC: AnytaGyo :*
Fb: AnytaGyo Giorgiana
:* La multi anisori cu blogul!

un concurs deosebit
fb; Buga Gabriela
gfc: buga gabriela

Ma bucur ca e pe placul vostru :)

Trimiteți un comentariu