luni, 15 iulie 2013

TAG Curbubeu (Rainbows Colors Tag)

     Pentru azi avem uuun...tag! Fara acesta mai sunt doar 1-2 de care tre sa ma ocup si gataaaa!! Nu stiu de ce imi ia asa de mult pana ma hotarasc sa fac un tag si de ce tot aman, dar sa trecem la subiect. Tagul se numeste Rainbows Colors, multumesc frumos Aby pentru nominalizare!!


     Regulile acestui tag: trebuie sa nemesti obiecte pentru fiecare culoare a curcubeului. La mine nu va fi chiar ROGVAIV, ci m-am gandit sa folosesc culorile asa cum le desenam la curcubeu cand eram la gradinita, la scoala...Sa incepem!
ROSU

Gelul meu de dus preferat Avon Naturals cu rodie si mango, il iubesc!


ROZ 

Oja Golden Rose Jolly Jewels primita de la Madalina, o folosesc de 2 luni la cele 2 unghiute rupte de la mana dreapta. V-am povestit mai multe in postarea aceasta (click aici) ce trebuie sa faceti daca doriti sa va reparati o unghie rupta.


PORTOCALIU

 Glossul de buze fructat de la Yves Rocher cu aroma de mandarina, miroase delicios!


GALBEN

     Sclipici hexagonal, l-am primit de curand de la Catalina si imi place tare mult. Deja ma gandesc la diferite manichiuri la care sa-l folosesc, hehe!


VERDE

 Gelul exfoliant Elmiplant, de cand e vara in folosesc aproape in fiecare zi.


ALBASTRU

La ce ma gandesc prima data cand spun "albastru"? Cu siguranta la Croco!


MOV

Masca reconfortanta 3 in 1 Foot Works de la Avon, picioarele mele se simt foarte bine dupa ce o folosesc.


 Daca va place acest tag va invit sa-l preluati si voi, iar daca nu aveti un blog puteti sa-mi scrieti la comentarii ce produse ati fi ales pentru  fiecare culoare.

Va pup si va doresc o saptamana cat mai frumoasa!!

30 comentarii:

hihi, ce dragut e tagul, cred ca am sa-l fac si eu :D

Ce funny e tag-ul :D Foarte tare ideea. Daca am timp, o sa-l fac si eu :*

Ce dragut este tag-ul :)

Foarte fain tag-ul, acum incerc sa-mi amintesc daca l-am mai facut :))) Who cares, cred ca-l fac si eu :D

Ce tag dragut :x Sa ma uit ce cosmetice colorate am, poate il fac! :))

Ce tag interesant ;) ,nici nu stiu daca am produse care sa corespunda fiecarei culori :D

Ma tin sa fac tag-ul asta cred ca de cel putin doua-trei saptamani, dar nu stiu ce ma opreste :)) Oare mai gasesc pe undeva ojele de la GR? :D Cred ca o sa fac si eu tag-ul in week-end :)

Yeeey, abia astept sa-l vad si la tineeee :)

Poate il faci si tu :*

Hehe, sa-l faci, sa-l faci :*

Hai Dianaaaa :* poti sa pui si alte obiecte, nu doar cosmetice :)

Tre sa ai, nu e neaparat sa fie doar cosmetice :) poti sa pui si accesorii, haine, etc.

Hihihii, ce bine ca-l faci si tuuu :)

Nu stiu ce sa-ti zic de ojele astea, eu nu le am la mine in oras :D

Foarte dragute raspunsurile tale.
Sunt convinsa ca iti vine sa manaci glossul de buze :)

L-am facut si eu, dar cu oje :D

Aham, am inteles acuma ;)

Hehe! ce tag interesant!

Ce dragut! <3
Degeaba, albastru le intrece pe toate. ;))
Pupici

Am mai gustat din el asa...din greseala :))))

Daa, e dragut :) cand ai timp sa-l faci si tuuu :*

Eheeei ;;) multumim, multumim, nu-i asa ca e frumos baiatu meu? :X

Ce frumos e tag-ul, cred ca o sa-l preiau si eu! :D :*

pretty tag....ma bag si eu :)...cu postare pe joi :) ca maine prezentam ojele ieftine :)

Ma bucur ca-ti place, abia astept sa-l vad si la tine :*

Hihi, o sa trec azi pe la tine sa vad ce produse colorate ai ales tu :*

In sfarsit l-am terminat. Poti sa treci pe la mine! :)

Dintre toate "culorile", favorit e Croco! Pe locul 2, oja Golden Rose...
Foarte simpatic tag-ul! Cred ca il voi ataca si eu la un moment dat!

Kisses!
Ilda

Hi hi, Croco al meu iti trimite un pupic :* abia astept sa vad tag-ul si la tine :)
Te pup!

Trimiteți un comentariu