marți, 30 iulie 2013

Spun sugar nails (colaborare)

     Cred ca deja v-am innebunit cu colaborarile, sambata 31 teme de manichiuri, miercuri The polishes challnge...Azi avem din nou o colaborare. Ne-am strans mai multe fete pentru a incerca o tehnica destul de interesanta. Asa cum vedeti din titlu, este vorba de spun sugar nails.


Daca la splatter nails am dat-o in bara, stiti voi...tehnica aceea de trebuie sa sufli oja printr-un pai...Pana la urma am vazut ca va placuse manichiura, dar eu nu reusisem aproape deloc sa ma descurc cu paiul. La spun sugar nails e vorba de alta smecherie. Nu ma apuc sa va explic ca nu intelegeti nimic, mai bine va uitati la tutorialul de aici. Pare simplu de facut, dar la mine iar n-a functionat :))) A iesit ce a iesit, ce vedeti si voi in poze...Asta e, n-am deloc talent la smecherii din astea ;)) Nu vreau sa stiu ce se va intampla la colaborarea de sambata cand avem water marble!



Pentru niste unghiute mult mai reusite, treceti pe la fete, pe mine ma cam depaseste tehnica asta. Sau nu am folosit ojele care trebuie? :D


Va pup, dragelor!

32 comentarii:

Chiar ti-au iesit bine.Zici ca-s prajiturele cu glazura de vanilie. :D

Si eu tot la crema de vanilie m-am gandit! :D E prima data cand vad tehnica asta, chiar nu stiam de ea...


VinatageLook

Imi place combinatia de culori pe care ai folosit-o. :D
Pupici

Mi nu mi-a placut tehnica si nu am incercat-o. Tie ti-a iesit f frumi si culorile le-ai ales foarte frumos, desigur ai si avantajul unor unghiute delicate si frumoase.

Pe mine nu ma atrage tehnica asta deloc. Am vazut procedeul si mi se pare foarte multa munca... Rezultatul este interesant. Imi place oja galbena folosita.

Se pare ca la tine oja s-a intins altfel. Eu am doar nste dungi urate. Modelul tau se apropie mult de cum ar trebui sa fie.

Sunt chiar dragalase, cred ca trebuia sa mai astepti putin pana incepea oja sa se intinda :D Eu am folosit niste oje mai vechi ceva mai ingrosate.La water marble am si eu emotii :))

Mie imi plac cum au iesit unghiutele tale, pe care le ador :X .Si eu am mari emotii la water marble pentru ca am incercat si nu mi-a iesit si m-am lasat pagubasa.

Hai ca nu e grav, poate e din vina ojei. Oricum, sunt tare interesante si asa! Pupici :*

Se simteau misto la atingere :)))

O nebunie si cu tehnica asta...ar fi trebuit sa am mai multa grija la alegerea ojelor, trebuia alta consistenta :D

Daca mai alegeam si culori ciudate, apoi era un adevarat haos manichiura mea :))) asa parca mai merge.. :D

Eu nu cred ca o voi mai incerca :)) m-am lamurit cu tehnicile astea, nu-s de mine :)))

Prefer sa pictez un model cat mai migalos, decat sa mai incerc tehnici din astea :))

Am incercat eu sa le intind cat de cat, dar uite ca n-a iesit mare lucru...

Cred ca daca mai asteptam se intareau de tot :))

Vai, nu-mi mai aminti de water marble, mai ca am uitat :)))

Nu stiu a cui e vina, cert e ca nu prea sunt sanse sa mai incerc tehnica asta ;)) te pup!

E dragut ce ti-a iesit , mie mi sa parut prea mult de munca si nu m-am bagat.

sincer, nu am incercat niciodata tehnica :).

Sincer, mie-mi aminteste de cascaval ras (ador cascavalul) asa ca, in topul meu, ai un loc destul de sus! <3

Imi place combinatia de culori! O intrebare am si eu...in cat timp se usuca acest model:D?

Macar o data in viata...tre sa incercam toate nebuniile :))

Ha ha :)))) foarte funny, ma bucur ca totusi iti plac unghiutele :*

Am folosit 2 nuante de galben si una roz, nu stiu cat de bine se vede :D dureaza ceva vreme uscarea...n-am stat cu ochii pe ceas, dar tre sa ai ceva rabdare cu ele pana sa se usuce :)

Mie mi se pare un model foarte reusit. Cu siguranta la urmatoarea manichiura de genu vei avea un rezultat mai multumitor :*

Nu sunt sigura ca va mai exista o manichiura de genu :)))

e cam dificilă această tehnică dar ţi-a ieşit! :) trebuie oricum o grămadă de răbdare şi să n-ai nimic mai bun de făcut:)

Si mai e nevoie si de niste oje care sa fie de acord sa incerci tehnica asta :)))

Trimiteți un comentariu