luni, 10 iunie 2013

TAG: MY PERFECT IMPERFECTIONS

     Incep saptamana cu un nou TAG, nu e chiar nou, am fost nominalizata de Didi Diana de ceva vreme si mai am inca vreo 2 pe care trebuie sa le fac, dar uneori asa mi se intampla, ma apuc de treaba mai greu.

     Sa vedem care sunt regulile:

1. Enumera 3 “defecte” fizice, imperfectiuni care te deranjeaza.
2. Numeste 3 calitati fizice, lucruri care-ti plac la tine.
3. Vorbeste despre ele, exact de ce te deranjeaza/ iti plac, modul in care te fac sa te simti.
4.Da tag-ul mai departe altor 5 persoane.

    3 defecte fizice:
- Nu-mi prea plac sprancenele mele, au o culoare foarte inchisa, sunt dese si au firul gros...uneori si forma lor e aiurea, dar in momentul de fata sa zicem ca macar asta e cat de cat acceptabila :))
- Parul meu e foarte problematic, se electrizeaza in cel mai rau hal, m-am obisnuit cu asta si nici nu ma mai chinui sa-i fac ceva...
- Culoarea tenului meu e deschisa si la fel si tot corpul, cand incerc sa ma bronzez incep prin a ma rosi bine de tot, apoi mi se duce toata pielea, ma mai "ard" o data si abia apoi incep si eu incet, incet sa ma bronzez...ok, pielea mea incepe sa capete un bronz care imi place, dar rezista tare putin, la fata chiar super super putin :(

     3 calitati fizice:
- Corpul meu, nu am un picior mai lung decat altul, am 2 ochi, sunt un om normal :)) glumesc! Adica nu glumesc, sunt un om normal, dar nu despre asta era vorba. Imi place corpul meu pentru ca oricat de mult mancam (spun mancam pentru ca de aproape o luna am inceput sa ma gandesc ca e suficient sa mananc atat cat ma satur, nu pana explodez) si la ore tarzii, nu eram grasa, adica se vedea doar la burtica...dar daca incepeam sa ma plang de burtica mea unei prietene, deja auzeam "da, tu grasa, vrei o bataie sau ce?"...
- Imi plac mainile mele, degetele mele subtirele si unghiile (si ele subtirele) care reusesc sa se mentina lungi
- Ochii mei...sunt ai mei si imi plac, cred ca tuturor le plac ochii lor, ai mei sunt un pic de extraterestru, dar nu se observa decat daca esti foarte atent. E vorba de faptul ca la mine albul ochilor e albastru, inca n-am aflat de ce...Imi mai plac si genele mele, sunt intrebata uneori daca m-am dat cu rimel, dar de fapt eu ma dau foarte, foarte rar cu rimel :D

Dau acest tag mai departe tuturor celor care nu l-au facut inca si doresc sa-l faca.
  
Va pup si va doresc sa aveti parte de o saptamana plina de soare!!!
   

18 comentarii:

ce dragut! si eu sunt la fel ca tine, cu piele extrem de alba!
te pup.

Ma bucur ca ai facut Tag-ul Carla >:D<,foarte dragut :* !

da, cu pielea alba te inteleg, si eu trec prin procesul rosu ca racul, jos pielea pana sa am o urma de culoare/bronz pe chip si corp :)

Ce raspunsuri funny ai dat! :*

:)) la faza ai cu burta :D stii tu :)

Eu am noroc cu o piele mai inchisa putin si care se bronzeaza repede ;)

Bataie meritai daca si tu te considerai grasa .
Pe mine soarele ma prinde foarte repede la sfarsitul verii zici ca sunt mulatra .

interesaaaant:D ciar ai niste maini frumoase:X

Partea cu genele mi se intampla si mie. In special la orele de sport (la care ma cam fastacesc,ce-i drept) ,domn profesor s-a inscris pe lista cu intrebarile ,,Te-ai dat cu rimel? Treci la ture! '' . =))) Hihi. ;))

Suntem 2 albe! :)) Te pup!

Multumesc inca o data ca m-ai nominalizat :* pupici!

Noi albele ne distram de minune vara :))

Ma bucur ca te-am distrat :))

Ce frumos, vreau si eu sa ma bronzez repedeee!!

Pai si eu sunt cat de cat bronzata la sfarsitul verii, dar nu prea imi tine :(

Ca si la Viata cu Louie "fa o tura" :)) Cam ciudat ca profesorul se ia de genele tale, e tinerel? :))

Nu ai pentru ce :* ! Oricand voi gasi vreun TAG dragut ,te voi nominaliza si pe tine sa-l faci :* . pup .

Oooo, esti tare draguta >:D< iti multumesc din suflet!!

Trimiteți un comentariu