marți, 21 mai 2013

Haul (produse pentru unghiute)

      Ma gandeam sa va arat cateva chestiute pentru unghii care au aparut de curand in colectia mea. Le voi lua in ordine cronologica, asa ca incep cu 2 oje china glaze castigate la un giveaway organizat de Beauty In The Bottle si By Dee make-up. Nu prea visam eu sa castig, asa ca mare a fost bucuria mea cand m-am vazut castigatoare. Multumesc mult pentru acest premiu! N-am mai avut pana acum oje china glaze, deci veti spune ca sunt nebuna ca inca nu le-am incercat :)) Cand le-am primit (pe la inceputul lunii) ma uitam in continuu la ele...din sticluta. Mi-era mila sa le deschid si pe cand m-am hotarat sa o incerc pe una dintre ele, mi-am amintit ca eu mereu am nevoie de ajutor la desfacut oje, asa ca...mai dureaza putin pana vor aparea si pe unghiute :) Ojele au fost ambalate bine, pentru a nu exista riscul sa se sparga si au venit insotite de un mesaj tare dragut:


      Am primit spre testare de la Born Pretty Store un set cu 15 pensule. Pana acum am incercat doar 2-3 pensule, dar pe parcurs imi voi forma o parere despre toate si va voi da detalii. Puteti vizita site-ul lor, au multe produse interesante pentru nail art si nu numai. La sfarsitul postarii veti gasi un cod. Daca il folositi atunci cand faceti o comanda veti avea 10% reducere.


     Intr-un weekend m-a apucat pofta de cumparat oje, asa ca am venit acasa cu cateva. Nu prea multe, ca deja intru in criza...nu mai stiu pe unde sa le pun. Am doua cutii pline, iar restul de oje stau si ele pe unde pot (mai exact imprastiate prin toata camera).

- Gabrini nr. 318
- Pacific (Rapsodi) nr. 29
- Classics nr. 210
- Leydi nr. 850
Pe acestea 4 le-ati vazut la manichiura pastelata de aici.

- Golden Rose nr. 11, ati vazut-o aici, aici si aici, am pus-o la treaba, nu gluma! :))
- Classics nr. 142 (in realitate e o nuanta mai inchisa, superba), am folosit-o la manichiura cu buline de aici.
- Classics nr. 132
- Gabrini Matte Nails nr. 392, o ador, o puteti vedea aici.


     Mi-am mai luat si un dotting tool deoarece eu am doar unul care face puncte micute, iar aceasta le face mari si imi place mult de tot. O cutie cu flori naturale verzi, dar inca nu stiu cum sa le asez pe unghiute si...o pila la care folosesc doar una din fete, cealalta mi se pare prea aspra...

   
De ziua mea am primit de la Catalina multe, multe oje, dar si o cioco, o crema Nivea si un tricou dragut :) Ojele sunt superbe, le veti vedea incet, incet pe fiecare in parte in postarile ce urmeaza. Catalina e o scumpa ca de obicei si ii multumesc mult pentru aceasta surpriza frumoasa!


      O alta supriza frumoasa a fost cea de la Madalina, sunt sigura ca o stiti, face cele mai frumoase modele de water marble si nu numai, toate manichiurile ei sunt superbe! Dar sa va zic de oja, e Jolly Jewels si ma bucur tare mult sa o am si eu, in Iasi nu se gaseste aceasta colectie. Multumesc frumos, unghiutele mele o sa o iubeasca :)


     Si cum va spuneam, daca va hotarati sa dati o comanda pe site-ul Born Pretty Store, nu ezitati sa folositi codul VHL91 pentru a putea beneficia de 10% reducere.


 Va pup!!!

39 comentarii:

Sa le folosesti cu drag! Stii ca te iubi,da? Pupicei

Foarte frumoase toate.Si eu sunt indragostita de oje,dar cel mai mult ma incanta Jolly Jewels si am innebunit cautandu le,dar inca nu am avut noroc.

Ce frumoase sunt toate!
Sa le folosesti cu placere draga mea!
Pupici

Sa le stapanesti sanatoasa! Superbe toate! :*

Felicitari pentru premiu si pentru toate ojele frumoase!:)

sa le folosesti cu placere !

sa le folosesti cu placere.

exact ieri m-am uitat la gabrini matte nails cea verde. e foarte faina nuanta.






Alina lui Brumarel

Ce de bunatati avem noi aici! Sa le folosesti cu drag si cu multa inspiratie pe toate. Ma bucur tare mult ca iti place oja de la mine. Si multumesc si eu pentru cuvintele frumoase. Te pup scumpa si bafta maine la teza. Iti tin pumnii.

ce dragute au fost fetele catalina este o scumpa si o intelegatoare -iar in iasi intradevar nu prea stiu nici eu unde se gasesc lacuri mai bunicele ca de cele de 2 lei mam lecuit si nu voi mai lua in viata mea . sa le folosesti cu spor ..

Multumesc mult, Cata >:D< si eu te iubesc!!

Hmmm...imi pare rau :( poate ar fi mai bine sa vorbesti cu cineva care are in oras oje din astea sa-ti trimita :D

Multumesc frumooos :*:*

Multumesc mult! Intr-adevar sunt superbe toate :)

Da, mie imi place tare mult :) ti-ai luat-o?

Sa le folosesti cu placere si la cat mai multe mani! Kisses, G

Multumesc din suflet, chiar m-am indragostit de oja de la tine :X

La care oje de 2 lei te referi? Mie imi plac si cele mai ieftine :)

Multumesc frumos, Georgia :*

Ce de ojeee! Abia astept sa le vad pe unghiutele tale frumoase! :*

yuhu, ce multe oje! sa le folosesti cu placere :X

Ce cadouri multe si frumoase sa le folosesti cu placere Carla :)

E o faza in Puss in Boots in care Donkey spune ceva memorabil cand il vede pe Puss ce grasan s-a facut: "That's a whole lot of kitty". Asa si eu acum: "That's a whole lot of nail polishes" :)))). Sunt una mai frumoasa decat cealalata si-ti doresc sa le folosesti sanatoasa, pentru ca sigur le vei folosi cu placere. Imi plac mult oja CG castigata la Dee, Gabrini Matte si ojele Flormar, sunt tare dragute.

Pupici :*

Hai ca am facut rahatul praf, pardon my french. Am vazut florile uscate si am cautat imediat pe YT un clip in care iti arata cum sa le aplici, dar am uitat sa-ti las link-ul :))). Am vrut si eu sa-mi pun pe unghii flori uscate, dar nu stiu de unde sa cumpar din astea speciale, iar ce-am gasit in natura sunt mult prea mari pentru unghiile mele mici.
Si uite link-ul, ca sa nu uit de el. Sper sa-ti fie de folos :D
https://www.youtube.com/watch?v=1zg9TSTCjYo

sa le folosesti cu placere :)

Chiar foarte multe :)) imi va lua ceva pana sa le incerc pe toate

Multumesc frumos >:D<

Hehe :))) multumesc :* te pup!!

Multumesc, doar ca problema mea e in continuare faptul ca nu stiu in cum sa le asez...nu ma refer la tehnica, ci la...forma :)) o las balta, nu le am cu exprimarea azi :)) multumesc pentru video si sper sa gasesti si tu floricele din astea :)

Multumesc tare mult, sunt nerabdatoare sa le incerc pe toate :)

Ai mare dreptate, sunt superbe toate :X

ce superbe sunt toate ojele !!! sa le folosesti pe toate cu mare placere .

Multumeeesc!! Mi-e si greu sa aleg pe care sa le folosesc mai intai :))

Trimiteți un comentariu