sâmbătă, 4 mai 2013

16. Violet Nails - Colaborare 31 teme de manichiuri

     Am terminat cu colaborarea de Paste (manichiurile le puteti vedea dand click aici) si continuam cu colaborarea celor 31 teme de manichiuri asa cum v-am obisnuit in fiecare sambata. Pentru azi avem violet nails :) am ales un model super simplu de facut si rapid, niste bulinute:


    Oje folosite:
- Paris Memories care se aplica super ciudat, dar trec cu vederea datoritata culorii frumoase ;)) Am mai folosit-o o singura data la modelul de aici
- Gabrini nr. 367 (o puteti vedea pe toata unghiuta aici)



Sa vedem si celelalte unghiute din aceasta colaborare:

 
Va doresc Sarbatori Fericite!!
 

28 comentarii:

Cat de vesele si super ti-a iesit. Nu stiu daca stiai, dar culoarea mov este preferata mea. Iar nuantele folosite de tine, sunt divine. Pup scumpa.

imi place, imi place... :X
e tare sweet manichiura
pupicei!

imi place, imi place... :X

e tare sweet manichiura
pupicei!

Frumoooos. :x Si mersi pentru sugestia cu sclipiciul ;)) .Sarbatori fericite!

Fruuuumi, tare! Imi plac, sunt asa dulci... <3

Deci arată minunat! ♥♥♥
Ai ieșit foarte frumoase! Felicitări! ^_^

Vai de superba e manichiura :) imi place mult combinatia de culori :*

Un Paste Fericit si tie

http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

bulinuteeee....frumoase foc :D

intr-adevar culoarea de baza e superba. Pacat ca de multe ori cele care sunt frumoase sunt si problematice.Imi place si modelul cu buline :)

imi plac foarte mult :)

Paste fericit! :)

Superbe unghiutele tale. :D
Pupici

Simplu , rapid si tare frumoase .:X:




Paste fericit!!

Superbe :X
http://btl-allysa.blogspot.ro/ e blogul meu... daca iti place aboneaza-te ;;)
Paste fericit

Foarte frumoase, pupicei!

Multumesc frumos >:D< si mie imi place movul, dar si bunicii mele...cand sa-i fac unghiile numa mov vrea :))

Merci, merci :* te pup!

Multumesc :* cum a fost unghiutele?
Iti doresc o zi frumoasa in continuare!

Eiii, multumesc muuult! Sunt tare usor de facut :)

Merci mult, te pup :*

Daaaaa, bulinuteee ;)) merci :)

Chiar daca e problematica, ma gandesc sa o mai folosesc cat mai curand, ador nuanta asta :X

Multumesc, Ana, te pup :*

Ma bucur ca-ti plac :*

Multumesc :* la fel si tie!

Trimiteți un comentariu