vineri, 19 aprilie 2013

Papucei Ipanema Anatomica de la ZorileStore

     Azi va voi arata papuceii pe care mi i-am ales de la ZorileStore. Au ajuns la mine inca de luni si de atunci tot ii port prin casa. Astept ziua in care ii voi purta si la mare, dar deocamdata ne limitam la atat...Am reusit sa-mi formez o parere. In primul rand trebuie sa va spun ca au venit impachetati foarte, foarte bine, poate prea bine! :)) M-am chinuit putin pana sa ajung la cutia in care erau.


      De cum i-am scos din cutie am inceput sa ma gandesc la mare, mai ales ca pe factura am vazut adresa magazinului...Mangalia <3 abia astept sa ne intalnim din nou!
      Imi place aspectul lor si am inceput sa ma gandesc la un costum de baie cu care sa-i asortez. I-am incaltat si am inceput sa umblu cu ei prin casa. In primul minut de purtare m-a deranjat foarte putin baretuta dintre degete, dar m-am obisnuit cu ei foarte repede si nu mai simt nimic. E placut sa umbli cu ei. Sunt foarte flexibili :)


      Pentru orice comanda de pe site-ul ZorileStore.ro va puteti alege gratuit o pereche de papuci/sandale, iar pentru comenzi mai mari de 200 lei primiti o pereche de pantofi sport. Aruncati si voi o privire la Curatenia de primavara.


     Multumesc ZorileStore pentru acesti papucei frumosi!

15 comentarii:

Da cei de la ZorileStore a facut o treba foarte buna cu impachetarea si eu m-am chinuit destul pana sa reusesc sa vad cutia.Sunt foarte frumosi sa ii porti cu palcere :*

Sa ii porti cu drag :*

shoeper-women.blogspot.com

Ce draguti sunt. Imi plac motivele aurii de pe baretutele de silicon. Chiar te duc cu gandul la mare. ^^ Sa ii porti cu placere. :*

sa ii porti sanatoasa,imi plac mult, coloritul fiind perfect pentru mare :d

Sa ii porti cu placere. :)
Pupici

sunt draguti si ai tai :)

Te-am nominalizat aici: http://ana-roz-mov.blogspot.ro/2013/04/versatile-blogger-award.html

Da, chiar le-au impachetat foarte bine :))

Cred ca orice slapi sunt potriviti pentru mare, important e sa fii acolo...ce mai conteaza restul ;))

Trimiteți un comentariu