sâmbătă, 13 aprilie 2013

13. Blue nails - Colaborare 31 teme de manichiuri

      Dupa cum vedeti din titlu, albastrul este azi culoarea vedeta pe unghiutele noastre. Mi-am pregatit unghiutele de aseara, dar m-a suparat oja...a facut bule. Din pacate, abia in seara asta am reusit sa-mi refac manichiura, am ales o alta oja. Sa va arat ce a iesit:


     In ultima vreme optez destul de des pentru modele simple, la fel ca si acesta. Eu spun ca e o manichiura de efect, se vede tare frumos in realitate, acum sper sa va placa si voua, mai ales ca e tare usor de realizat :)

 





   Eu sunt tare curioasa sa vad ce au facut celelalte fete, va invit si pe voi sa le faceti o vizita:

Roxy(Beautylicious) - http://roxy-ch.blogspot.ro

30 comentarii:

Foarte frumoase :)

http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

that looks soo great!! :) nice job

CHECK OUT MY NEW POST :)
fantasyfashioned.blogspot.de
xx ♥

Ei, de oja ca aceasta imi era mie dor zilele astea!

Oja este foarte frumoasa. Iar bulinele galbene o pun si mai mult in valoare.

Albastrul arata foarte bine pe unghiutele tale,scot in evidenta cat de drepte si frumose sunt. :) Carla,noi (sau cel putin eu) as vrea sa vad si un model mai ,,pompos'' cum se zice. ;)) Poate iti incerci norocul cu ceva floricele sau ciresi infloriti? ;))

Foarte buna ideea cu bulinele :-D

Ai niste maini tare frumoase si finute, iar manichiura este pe masura. Sweet!

Ma bucur ca-ti plac unghiutele mele :) I-am facut unei prietene mai de mult niste crengute cu flori de cires, uite: http://sunafterstormblog.blogspot.ro/2012/12/crengute-cu-flori-de-cires-tutorial.html
Dar voi incerca niste floricele, dar tot ceva mai simplu...ca am modelul in cap de cateva zile :D dupa aceea voi face si ceva mai pompos, bine? ;))

Te pup :*

Multumesc frumos, Nicoleta :*

Nu-i mare lucru, dar arata tare frumos :)

Awww, multumesc mult :* te pup!

Foarte frumos modelul, simplu si de efect! :*

Chiar superb. Simplu dar in acelasi timp sofisticat. Imi place mult. Pupici.

imi place, imi place
bulinutele sunt de efect
pupici!

mie mi se pare foarte inspirata :).

nuanta este foarte frumoasa :)

Arata super , mai ales pe unghiutile tale lungii :x

Bine,bine. :* Un inceput de saptamana cat mai frumos!

Ce frumoasa e nuanta de albastru :)

punctuletele galbene scot in evidenta nuanta de albastru, frumoasa manichiura :)

ce efect dragut si ce unghi lungi ai <3

http://deyutza87.blogspot.ro

Foarte frumoasa si eleganta manichiura ta, iar oja albastra e superba :)

Trimiteți un comentariu