vineri, 29 martie 2013

Se cauta ambasador ZorileStore

     BlogAwards impreuna cu ZorileStore au lasat o campanie foarte draguta. Bloggerii care au minim 3 luni vechime si cel putin 10 articole isi pot alege o pereche de papuci din categoria Curatenia de primavara. Dupa primirea papuceilor, va trebui sa scriem un review, iar autorii celor mai reusite 10 review-uri vor concura pentru titlul de Blogger Ambasador ZorileStore!
     Si....acum sa va arat ce pereche mi-am ales eu, nu? Ia uitati:

      Aceasta e perechea pe care mi-am ales-o, o puteti vedea si pe site aici. Eu zic ca vor fi foarte draguti pentru purtat la vara, la mare...hehe ;)) deja am inceput sa visez...

5 comentarii:

Ce draguti sunt. :)
Sa ii porti cu placere. :D

Pupici

Multumesc, Dee :* la fel si tu!

Sa ii porti sanatoasa si mult succes ;)

P.S. de acuma inainte am sa te urmaresc de pe wordpress, datorita unor probleme avute cu blospot-ul :(

Sa ii porti sanatoasa si mult succes ;)

P.S. de acuma inainte am sa te urmaresc de pe wordpress, datorita un probleme avute cu blospot-ul :(

Multumesc mult, Rita! Ce probleme ai cu blogspot? :(

Trimiteți un comentariu