joi, 21 martie 2013

Duck run

     Bunica se uita in fiecare seara la stiri pe antena 1, iar de la ora 20 incepe Observatorul special. Dintre toate subiectele, imi plac cel mai mult cele cu animale si stati sa va spun ce au dat luni (18.03.2013). "Rata, ca animal de companie"...va spun ca de atunci numai la ratuste mi-e capu, doamne ce simpatice pot fi. Arata tot felul de filmulete pe care le puteti gasi pe youtube si chiar l-am cautat aseara pe cel care imi atrasese mai tare atentia. M-am uitat la el de 3 ori inainte sa ma culc si am zis ca trebuie sa-l vedeti si voi :))


    Deci m-a innebunit filmuletul asta, e asa simpatica ratusca, asa cum alearga ea <3 la momentul 0:38 e cea mai scumpa si ma amuza foarte tare. Imi aduce aminte de puiutul meu care umbla in casa dupa mine, hehe (in caz ca l-ai uitat, il puteti vedea aici, alaturi de unghiutele mele verzi care ii erau tare dragi, mai exact ii placea sa le ciupeasca :)) )

     Nu uitati de giveaway, azi e ultima zi in care va puteti inscrie!

     Va puuuppp!! Daca vi se intampla sa fiti triste, deschideti video-ul cu ratusca asta si sigur va face sa zambiti :)

25 comentarii:

:x hihi ce alearga ratusca:))

Este fantastica ratusca,chiar mi-a prins bine acest videoclipdupa o zi grea.Pupici!

Nu creeeeed, micuta :X Cum alearga pitica sa il prinda din urma :x

Deci n-ai cum sa nu zambesti cand vezi clipuletul asta :)))

Ce dragut e :X Am cautat si eu filmuletul pe youtube dupa ce l-am vazut la observator special.Cu 2 ani in urma am avut un pui de rata care se tinea dupa mine si dormea impreuna uc in catel:x

Cat e de scumpica!
Eu am acasa 3 ratoi si imi place la nebuie sa ma joc cu ei.Sunt niste dragalasanii :D

Ce am ras :)) Of, simte si ea nevoia de o mamica. De aia fuge asa dupa el. E dragalasa rau.

nu-i asa ca e tare simpatica? ;;)

Ma bucuuuur :* eu si azi m-am uitat la ea si m-a facut sa rad :))

Pot sa fiu eu mamica ei, sa vina la mine :))

saracu' de el, ce alearga!! si ce viteza are :))

Vaii dar nu pot sa ma satur de el :)) :X:X il vreau la mine acasa

Eu cred ca o sa fac un obicei in a ma uita la el in fiecare zi :))

Trimiteți un comentariu