vineri, 8 martie 2013

8 Martie

  
     Pentru azi am pregatit ceva mai special, nu unghiute (care oricum sunt scurte pentru ca una dintre ele a vrut sa se rupa). Fiind 8 martie, in clasele primare faceam toti la scoala poze pentru mamici, dar pentru ca Doamne-Doamne decisese ca are nevoie de parintii mei acolo sus...a lasat-o pe bunica mea sa aiba grija de mine, de aceea eu faceam poza in fiecare an, pentru ea, pentru bunica mea. E persoana cea mai de pret din viata mea, mi-a oferit multa iubire si a avut grija de mine cum a putut mai bine, asta face si acum. Se straduieste sa-mi ofere tot ce e mai bun, ma ajuta cu orice cand am nevoie, e intelegatoare cu mine cand mai fac greseli si n-as exagera daca as spune ca e cea mai buna bunica din lumea asta! Chiar asa si e!

   
     Asta e prima data cand pun poze cu mine pe blog :))


    Am iesit azi de la scoala, ceva mai devreme de cat a trebuit pentru aveam nevoie sa merg la policlinica pentru a-mi face fisa mediacala, dar o sa va spun alta data pentru ce e asta. Trecand prin Piata Unirii, o fetita oferea o felicitare unei domnisoare din fata mea, dar aceasta a refuzat-o. Venind spre mine mi-a spus ca imi doreste o primavara frumoasa si mi-a intins felicitarea. Gandindu-se la motivul pentru care inaintea mea fusese refuzata, mi-a precizat ca e gratis. I-am multumit frumos si am plecat zambind. Ma gandeam ca e un gest atat de frumos si m-a surprins intr-un mod foarte placut. Exista oameni care la prima vedere par simpli, dar dupa aceea realizezi ca sunt speciali. M-am dus la un magazin din apropiere si i-am luat o ciocolata, iar cand m-am intors m-am speriat ca nu o mai vedeam pe fetita. Am vazut doua doamne care imparteau si ele astfel de felicitari, mai mult ca sigur erau profesoare si mai incolo am zarit alte doua grupulete pentru ca venisera cativa profesori cu niste elevi. Intr-un grup am recunoscut-o pe fetita care mi-a oferit felicitarea, iar cand i-am dat ciocolata, draguta de ea m-a si pupat. Apoi am plecat cu zambetul pe buze. Azi a fost o zi calduta, dar razele soarelui lipseau din peisaj. Saptamana aceasta ma facea fericita sa vad soarele afara, dar azi m-au facut fericita alte lucruri.


      La scoala, baietii au pregatit fetelor o surpriza frumoasa. Dupa ce am colindat la policlinica mai multe cabinete, m-am intors in zona liceului pentru a ma intalni cu colega de banca. Vad ca are un mar in mana si ma gandesc "Ce pisici? Au luat baietii fetelor mere?" :)). Cand mi-l da in mana, vad ca de fapt nu era un mar, era un MARtisor! Nu-i asa ca e o idee geniala? Mie mi-a placut tare mult! ;)) Dar pe langa acest MARtisor, ne-au mai dat si un trandafir, o felicitare facuta de ei, dar si ceva dulce.


      Am o bunica minunata, colegi minunati si pe deasupra mai am si noroc :)) Mai stiti ca v-am spus ca am castigat cu unghiutele din poza de mai jos la un concurs?


     Ei bine, azi am mai avut parte de o surpriza. Mi-a ajuns premiul! Ii multumesc inca o data Mariei-Emanuela si va reamintesc ca o puteti gasi pe blogul ei, Coshuletzul Colorath.


     M-am gandit sa fac o alta postare cu premiul pentru ca deja m-am lungit prea mult. Inchei aceasta postare prin a va ura La multi ani! Va pup si va imbratisez cu drag pe toate!! :*

8 comentarii:

O postare din suflet! Din pacate, bunica mea nu mai este de multi ani, dar am iubit-o atat de mult si mi-e dor de ea tare de tot! Ai avut o zi frumoasa! Te pup,draga mea

Draga mea, ma bucur ca ai facut postarea asta, esti o persoana minunata si asta se vede :) Iti doresc s-o ai pe bunica ta cat mai multi ani langa tine, si bunica mea mi-a fost ca o mama si mereu aprope de suflet dar din pacate s-a dus. Acum il am doar pe tatal meu si desi ne vedem noi cam rar apreciez orice moment petrecut cu el :)
Pupici si sa te bucuri de premiu!

Carla, ma bucur in sfarsit sa te cunosc "in persoana/poza" pe blog. Esti frumoasa, atat fizic cat si la suflet. Ii doresc bunicii tale multa sanatate, sa te ajute la cresterea copiilor tai ;) cnd va veni timpul. Doresc sa o felicit pentru nepoata!Foarte frumos si gestul fetitei si gestul tau, si gestul colegiilor. S-au gandit foarte bine, mai rar in ziua de astazi! Ah...ce dor imi e de scoala!! ( ps: o sa te apuci de scoala de soferi?? :D )

Nu stiu cat suflet ai pus in postarea asta , dar povestea ta a facut sa imi iasa lacrimi in ochii.Ai o bunica minunata , la fel ca si nepoata , esti frumoasa si frumusetea ta sporeste datorita sufletului tau, faptul ca i-ai dat ciocolata fetite dovedeste ce suflet ai .Cadoul colegilor e dragut si original iar de premiul castigat sper sa te bucuri si sa-l folosesti cu placere.
Desi e cam tarziu iti urez tie si bunici tale La multi ani!!!

La multi ani draga mea!
Mi-a placut foarte mult postarea ta de suflet scrisa cu suflet.
Multi pupici

muah! Frumoasa! :*:*:*:*:*:*

Frumos... si tu si cuvintele. Imi pare bine ca te-am cunoscut si astfel. Si eu am fost crescuta tot de bunica mea asa ca stiu cum este.

@Catallina:disqus, @josephine_omen:disqus, @Abyuka:disqus, @Madalina27:disqus, @bydeemakeup:disqus , @facebook-100000398488072:disqus, @UnghiuteleMele:disqus, multumesc pentru cuvintele frumoase :*

Trimiteți un comentariu