sâmbătă, 2 martie 2013

7. Yellow nails - Colaborare 31 de manichiuri

      Pentru azi avem unghiute galbene! Eu m-am conformat, asa ca mi-am cumparat o oja galbena de care as putea sa spun ca m-am indragostit. Cand ma gandesc ca inainte de a avea blogul nu suportam culoarea galbena, imi vine sa rad pentru ca acum abia astept vara sa port cat mai des aceasta oja pe unghiute. Am ales sa dau acestei manichiuri un aer mai primavaratic, de aceea pe inelar am pictat cateva papadii.






      Nu uitati sa treceti si pe la celelalte bloggerite pentru ca va spun sigur ca au realizat niste manichiuri extraordinare:

Roxy (Beautylicious) - http://roxy-ch.blogspot.ro/

64 comentarii:

Ce frumoasa e unghia de la inelar, parca ar fi un camp cu narcise :X

Pup

shoeper-women.blogspot.com

Foarte frumoasa nuanta de la galben si inelarul imi aduce aminte de vara

http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

Foarte frumoase! Ai adus primavara la mine :-)

Ce manichiura draguta! :*

frumusele...ce oja este galbenul ? :*

intr-adevar nuanta e superba! si ador papadiile!

E superba nuanta de galben! Foarte frumoase papadiile tale! Pupic!

Perfecte! Imi plac mult unghiile tale :x

Ce mumoase sunt floricelele!

Oh, Carla ador papadiile tale. Ti-au iesit chiar foarte faine!!! Pupici.

Sunt superbe! <3
Pupici

Multumesc mult :* la narcise nu m-am gandit, dar ai dreptate, seamana si cu narcisele :)

Daaaa, varaaa :X abia astept!

Foarte frumoase ,te inveselesc cand te uiti la ele!

Sunt unghiutele tale? tare frumoase sunt! :*

Nicola http://foxxynico.blogspot.ro/

Imi place unghiuta cu iarba :)
Pupicei

www.oglindaoglinjoara.blogspot.ro

wow, unghiile tale sunt superbe ;)

Ce papadiute frumoase!
Ce oja galbena ai folosit? Ai o baza alba pe dedesubt? Intreb pentru ca arata superb!

Ce frumoase sunt floricele <3 Felicitari

Ce draguta esti >:D< multumesc!

Aw, ce dragut este acest model. Imi plac papadiile. La tine a venit cu siguranta primavara si pe unghii. :*

Merci, e Chissa 249 :)

Multumesc frumos >:D< chiar vreau sa mai repet manichiura asta, cand va fi timpul frumos

Ma bucur tare mult >:D<

Ce ma bucur sa aud asta >:D< iti multumesc!

Multumesc mult, Ana :*

Merci mult, Madalina! :*

Esti tare draguta, iti multmesc :* si da, sunt unghiutele mele naturale :)

Multumesc mult :* si mie imi place tare mult, mai ales ca e usor de realizat :) te pup!

Multumesc tare muuult! :)

Merci, Diana :* Oja e Chissa 249, nu are nicio baza alba dedesubt :)

Multumesc frumos :* ieri mi se pareau prea vesele pentru vremea de afara, dar azi e soare si parca mai merge :))

Sunt foarte dragute! Si da,si eu am fost in aceeasi situatie ca tine:nu-mi placea cum arata galbenul,dar acum il port foarte des!

Superbe,galbenul ala e genial <3

ceee frumoaseeeeeee! <3 eu n-am gasit asa galben :( :D offfff, pupic

Daa :)) eu eram setata numai pe roz si mov, dar in ultimul an am inceput sa ma indragostesc de fiecare culoare :))

La vara cu siguranta o sa port mai des galben pe unghiute :)

Multumesc :* mie imi place si galbenul tau :)

Multumesc frumos, Valentina! :)

Un asa galben as purta cu are placere. Iar papadiile ti-au iesit superb. :*

Foarte frumoasa combinatia de culori si modelul de-asemenea. Ti-au iesit perfect si de data aceasta :)

Multumesc mult :* eu abia astept sa vina vara ca sa port galben pe unghiute :)

Multumesc mult, esti o scumpa :*

Multumesc din suflet, Mihaela! Te pup :*

Mereu ne uimesti,mai, Carla!

Trimiteți un comentariu