miercuri, 13 februarie 2013

My vision of love (Colaborare Valentine's Day Series)

     V-am aratat un model pentru Valentine's Day aici, cu multe inimioare. De data aceasta va fi un model mai special, mai exact am reprezentat pe unghiute modul in care percep iubirea. Si oare ce sa fie? Desigur ca doi indragostiti (care se tin de mana...sau se saruta), marea, apusul reprezinta pentru mine niste elemente prin care as putea sa arat cam care ar fi viziunea mea in legatura cu acest aspect. Imi formasem o imagine in minte, dar cu toate acestea am zis sa mai cer ajutorul si "domnului" google.


     O imagine superba, nu? Am vazut multe pozici frumoase, dar aceasta mi-a atras atentia mai mult decat au facut-o celelalte si am zis ca trebuie sa o vad pe unghiute! Ei bine, eu am incercat sa pictez cum am putut mai bine si sper sa va placa ce mi-a iesit. De data aceasta a fost ceva diferit. Daca de obicei eram foarte atenta la fiecare detaliu, faceam modelul cu multa rabdare, acum totul a decurs mai repede decat ma asteptam. Am realizat modelul folosind doar acrilice, desi initial ma gandisem ca voi folosi tehnica buretelului pentru apus.

      La mana dreapta am ales sa fac ceva mai rapid, niste palmieri. Si cand zic rapid, ma refer ca am terminat in mai putin de 10 minute, am aplicat top coat si foarte bucuroasa am asteptat putin sa se usuce. Inainte de a ma culca, stateam in patut si ma uitam la unghiute, chiar imi plac mult si ma visam deja printre palmieri :)) Va las doua poze cu modelul de la mana dreapta:



      Pozele pe care le-ati vazut pana acum sunt facute ieri, la lumina naturala, dar va arat si o poza facuta cu blit luni din seara in care am realizat modelul:
     Deoarece sunt foarte curioasa sa vad ce au pregatit si celelalte fete, va invit si pe voi sa vedeti modul in care au transpus iubirea pe unghiutele lor:

Roxana Andronie :http://roxyru.blogspot.ro/

     Sper tare mult ca va place aceasta manichiura si chiar daca nu, va astept cu drag parerea! Va puuupp!!

35 comentarii:

Aw, lovely! Ti-a iesit atat de frumos.! <3

Bunaaaaa, ti-am acordat un premiu: http://unghii-pictate.blogspot.ro/2013/02/liebster-award.html#more

:D pupici:D

PS sunt superbe unghiutele :)

wow!! Super tare!!! sunt wow! cu gura cascata :D

Imi plac mult. Sunt foarte frumoase. Felicitari!

OMG!
Geniale unghiutele tale. :)
Felicitari.Pupici

ai transpus perfect imaginea pe unghiute.. :)
felicitari
pupici!

Faorte faine. Ai talent nu gluma, iar de rabdare sa nu mai vorbim. Imi place tare mult. Bravo!!! Pup

Mereu ma uimesti cu rabdarea ta si cu manichiurile tale superbe, iar asta e cireasa de pe tort! :x

Hello! Te-am nominalizat la What's in my bag TAG pe blogul meu. Te pup!
http://blackeyedstyle.blogspot.ro/2013/02/whats-in-my-bag-tag.html

Ce idee inedita si ce frumos ti-au iesit!! <3

o idee absolut minunata, un 10* pentru originalitate,te pup :D

Genial,imi place ideea ta ,cat despre perceptia iubirii ,asa imi place si mie sa cred ca este :-*

Hihii, esti tare scumpica :* multumesc mult!

Multumesc din suflet, Diana :*:*

Ma bucur tare mult ca-ti plac :* la modelul asta chiar m-am grabit :))

Awww, ce draguta esti >:D< multumesc tare mult :*

Hihihi, ma bucur ca-ti plac :*

Multumesc frumos, Raluca!! :*

Multumesc tare mult, Mihaela :* te pup si te mai astept pe blog >:D<

Un apus la mare, impreuna cu iubitul...ce poate fi mai frumos? :X Ma bucur ca gandim la fel :*:*

Ancutzaaa, esti o draguta :* multumesc muuult!!

Ce draguta esti >:D< multumesc mult!!

Multumesc din suflet, Sorina :* te pup!!

Trimiteți un comentariu