marți, 19 februarie 2013

Mi-a fost dor de roz!

     Am o oja care tot ma asteapta de asta vara sa o incerc si nu pot sa-mi explic cum de am putut sa o fac sa astepte in halul asta. Duminica seara ma grabeam sa-mi fac unghiutele (mda...abia la ora 22 m-am trezit ca nu le-am facut) si de aceea am zis sa ma dau cu o oja care sa acopere intr-un singur strat si gata manichiura. De cateva zile tot imi face cu ochiul o oja Chissa (chiar cred ca mi-a adus ghinion pentru ca n-am folosit-o atata vreme) si iata ca, in sfarsit si-a facut aparitia pe unghiutele mele. E o oja ideala pentru o manichiura rapida, avand o acoperire perfecta dintr-un singur strat. M-am hotarat sa fac si un model simplu, mai exact am trasat cateva liniute, cam asta a fost ce mi-a trecut prin cap la ora aceea :)) Oricum oja e superba si am dat pe ea doar 2 lei! Dar prea multa vorba, mai bine va arat pozele sa vedeti si voi:

Chissa nr. 13



     Eii, ce parere aveti de oja?

26 comentarii:

Este un roz absolut superb.Imi plac unghiile tale foarte mult, mai ales forma lor si pentru lungimea lor. Te pupic.

Superba nuanta. :)
Pupici

Ce unghiute frumoase ai :x
Se vede foarte bine rozul!

Imi plac reflexiile de roz pastel din lac. :) Si eu am de la Chissa,sunt ieftine si bune la acoperire.Si e de remarcat in continuare unghiutele tale superbe... :X

atat de frumoase unghiutele tale ,dupa o micoza luata de nustiu unde la degetul maini drepte a trebuit sa scurtez rau de tot unghile pentru ale trata pe toate .

Chiar este frumoasa oja. A 2-a poza imi place in mod special.

Ma bucur tare mult ca-ti plac unghiutele mele >:D< multumesc frumos :* te pup!

Daa, chiar stau uneori si ma uit la unghiute...cat de frumoasa poate fi oja pentru doar 2 lei :)

Daa, sunt foarte frumoase si ojele ieftine :) ma bucur ca-ti plac unghiutele mele, sper sa nu se rupa prea curand :))

Oh, asta nu e deloc bine :( sper sa rezolvi problemuta cat mai repede >:D<

Multumesc frumos! Merita 2 lei, nu? =))

Ce frumoase unghii ai, iar oja e superba :*

E suuuperba oja aia cum ai rezistat sa o exilezi atat :))))

E o culoare deosebita! Iar tu, ce unghiute lungi si superbe ai <3 Te puup!

Iti multumesc frumos :* sunt tare bucuroasa ca in sfarsit au crescut :) tot mi se intampla sa se rupa cate una..

Multumesc tare mult, Oana!! >:D<

Imi place muult rozul. Este o culoare delicioasa. Ma face sa ma gandesc la smoothie cu aroma de capsune. <3

Rozul a fost culoarea mea preferata multi, multi ani :)) chiar si acum se afla printre favorite

Trimiteți un comentariu