marți, 5 februarie 2013

Liebster award!

     Ieri am fost foarte surprinsa si bucuroasa in acelasi timp deoarece Roxy m-a nominalizat intr-o leapsa si ii multumesc foarte mult pentru acest premiu!

  
     Dar ia sa vedem care sunt regulile:

1. Numeste si multumeste persoanei/blogului care ti-a acordat premiul
2. Scrie 11 lucruri despre tine,ca daca tot ne-am imprietenit prin intermediul blogului, trebuie sa ne stim mai bine, nu?
3. Raspunde la intrebarile adresate de cel care te-a nominalizat si formuleaza un set nou de 11 intrebari pentru cei pe care ii nominalizezi?
4. Nominalizeaza 9 bloggerite pe care le admiri si care au mai putin de 200 de followers si premiaza-le
5. Anunta-le acest aspect pe pagina lor.

1. Multumesc inca o data  Roxy.
2. 11 lucruri despre mine:
- consider ca 5 este cifra mea norocoasa deoarece se repeta de 3 ori in data mea de nastere (15.05.1995)
- sunt zodia taur si incapatanarea ma caracterizeaza foarte, foarte bine :)) uneori acest lucru ma ajuta, de exemplu atunci cand ma incapatanez sa realizez ceva, dar se mai intampla ca aceasta incapatanare sa-mi cauzeze si problemute, in orice caz nu renunt la ea!
- urasc foarte mult minciuna si persoanele false
- ador chestiile pufoase, anul trecut am avut un puisor de gaina


- in aprilie 2012 am descoperit un lucru extraordinar si anume pictatul unghiutelor. Din acel moment am inceput sa-mi iau oje si in primul rand acrilice, astfel mi-am gasit o noua pasiune. Inainte de asta imi placea sa am unghiile ingrijite, dar ma dadeam doar cu lac transparent si rareori mai aplicam si o oja colorata (de obicei in vacante), asadar aceasta pasiune s-a nascut asa...din senin, as putea zice :D
- sunt foarte sensibila, in ultima vreme am inceput sa ma normalizez, inainte chiar plangeam cam din orice; sunt si putin cam emotiva, mi-e greu sa vorbesc fata in fata cu un om pe care nu prea il cunosc sau de care nu sunt foarte apropiata, de aceea unii ar putea crede ca sunt tacuta, dar nu vreti sa stiti cat "bat din gura" daca ma apuc :))
- ador marea, cred ca e locul in care ma simt cel mai bine si nu mult a durat pana cand marea si-a facut aparitia si pe unghiile mele, a fost chiar al doilea model pe care l-am facut. Ahh, ador pescarusii :X de fapt, tot ce tine de mare imi place, mirosul ei, nisipul...


- prin gimnaziu visam sa devin o actrita si eram tare mandra cand am realizat impreuna cu doua colege o sceneta in limba franceza
- n-am habar ce se va intampla cu mine peste cativa ani, abia de curand am gasit o optiune pentru facultate, farmacia...dar, nu stiu...azi ma gandesc ca mi-ar placea, maine realizez ca n-as putea sa invat atat, poimaine ma gandesc ca as putea sa invat (ca doar imi place chimia)...si tot asa :))
- inainte de a ma apuca de pictatul unghiutelor, daca ma intrebai ce culoare imi place spuneam clar "roz", dar acum imi plac toate culorile, chiar si cele pe care nu le suportam (cum ar fi galbenul sau portocaliul) :)
- sunt o persoana migaloasa si am foarte multa rabdare in a face ceea ce-mi place.

     Si acum sa trecem la cele 11 intrebari:
1. Is blogging actually what you thought it would be? I mean if the blogging thing raised up to your expectations.
Blogul a devenit o parte din mine si nu ma asteptam niciodata ca-mi va aduce atat de multe bucurii in fiecare zi. Mai multe o sa va spun mai incolo, deocamdata vreau doar sa va multumesc pentru ca ma sustineti deoarece fiecare comentariu primit inseamna enorm pentru mine!
2. What do you like most being a blogger?
Asa cum am spus la intrebarea anterioara, imi place foarte mult sa citesc comentariile primite, imi place sa ma simt apreciata, dar asta nu inseamna ca vreau sa vad doar comentarii de genu, din contra. Atunci cand fac ceva ce nu e pe placul vostru, ma bucur tare mult sa-mi spuneti si chiar apreciez mai mult adevarul, decat o lauda nemeritata.
3. What is your gratest fear and your greatest wish in concern to your blog? 
Frica? Hmmm, nu cred ca am asa ceva...poate faptul ca n-as putea sa postez atat de des pe cat imi doresc. Deocamdata mi-am promis ca voi posta de minim 3 ori intr-o saptamana si sper sa nu am probleme cu timpul. Ca si dorinta, mi-ar placea sa va pot inspirata cu modele mele si sa incerc sa imbunatatesc postarile, sa incerc sa va ofer mai multe detalii in legatura cu fiecare manichiura.
4. What do you expect to achieve in your real life with blogging?
Mi-ar placea sa imi fac cat mai multe prietene prin intermediul acestui blog :)
5. What do you think is the recipe for a succesful blog?
Hmmm, nu cred ca exista o "reteta". Cred ca e nevoie de pasiune si inspiratie, de cat mai mult timp dedicat blogului. Dar trebuie sa te si pricepi sa faci postarile atragatoare...la toate astea mai am mult de lucrat...
6. What makes you follow a blog? Or better what makes you put a blog in your blogroll?
Incep sa urmaresc un blog in momentul in care gasesc articole utile sau care au anumite teme care ma intereseaza, iar apoi voi adauga in blogroll acele bloguri care imi plac cel mai mult.
7. Which is your favourite nail art technique?
Hmmm, nu stiu daca am o tehnica favorita...inca nu am incercat foarte multe, dar deocamdata voi alege tehnica buretelului.
8. What do you do when you run out of ideas about what to post?
La inceput nu prea aveam idei, dar doream sa postez mai mult. Acum am multe idei, dar vreau sa imi fac mai mult timp pentru a posta...In general ideile pentru o postare se refera la ideile pentru a crea o manichiura si in cazul in care nu stiu de model sa-mi fac, ma apuc pur si simplu de aplicat oja si incet, incet apar si ideile...uneori prea multe si nu mai stiu care ar fi cea mai buna varianta :))
9. Which technique/design would you like to skillfully master someday?
Deocamdata, asa cum am mai spus, mi-ar placea sa incerc mai multe tehnici si dupa aceea urmeaza si...specializarea :))
10. How would you characterize your nail art addiction?
Ador sa-mi fac modele pe unghii si de multe ori imi place sa ofer mult timp unei manichiuri, sa fac ceva ce necesita mai multa rabdare pentru ca prin asta reusesc sa-mi ocup timpul intr-un mod placut.
11. Where do you see your blog in two years? Followers, views, virality that sort of suff.
Uhh, la asta nu m-am gandit. Desigur ca imi doresc sa ajung la rezultate cat mai bune, dar na...nu cred ca asta conteaza foarte mult, deocamdata ma bucura cel mai multe cuvintele frumoase pe care mi le lasati in comentarii si nu vizitele pe care le adun.

     Intrebarile pe care vi le propun:
1. Ce culoare porti cel mai des pe unghiute?
2. Ce reprezinta bloggingul pentru tine?
3. Care este cel mai mare vis al tau?
4. Ai vrea sa schimbi ceva la blogul tau? Ce anume?
5. Cum te-ai horatat sa creezi blogul?
6. Cum iti place sa iti petreci timpul liber?
7. Ce te inspira in crearea viitoarelor postari?
8. Daca ar fi sa poti alege doar 5 cuvinte prin care te poti caracteriza, care ar fi acelea?
9. Cat de des obisnuiesti sa-ti faci manichiura?
10. Care este mancarea ta preferata? Dar desertul?
11. Cum iti imaginezi viata ta peste 10 ani?

     Este randul meu sa nominalizez 9 bloggerite si acestea sunt:

15 comentarii:

imi plac raspunsurile tale cred ca prin ele am descoperit cate ceva legat de tine, te pup :) apropo mai vrei sa devi actrita ?

bineinteles ca mie mi-a ramas gandul la puisor :) adorabil! stiu ca l-am remarcat si la avatar.

Ce frumoase manichiuri ai pus :*
Iti multumesc ca m-ai nominalizat, insa nu cred ca voi publica si eu acest 'Liebster Award' pentru ca in ultima luna am primit cel putin trei astfel de nominalizari si nu am participat la niciuna dintre ele (doream ca blog-ul meu sa se limiteze la tutoriale si atat), iar acum nu as vrea sa se supere daca as participa numai la al tau. Din cate am vazut, la celelalte astfel de nominalizari trebuie ca participantii sa aiba sub 200 de followers, iar eu am putin peste. Sper din suflet sa ma intelegi si sa nu te superi :*

Heeeey, actrita mea preferata!!! De abia astept sa te vad pe marile ecrane!! Stiam eu! :* Si daca nus tii ce se va intampla pe viitor...iti spun eu un lucru care e sigur...voi fi prietena ta:).

Hmm...actrita? :-? nu m-am mai gandit la asta de mult :)) dar n-ar fi o idee rea :)))

Hhihihi, puiutu meu e cel mai scumpy, nuuu? :X

Ah, da! Scuza-ma, Claudia :D aveam niste probleme cu calculatorul si ma chinuiam sa termin cat mai repede postarea si el ("dragutul de el") se misca atat de incet...si na, vina mea :D Deci n-am de ce sa ma supar eu :)) din contra, te rog sa-mi ierti neatentia :)

Hai mai, Cataa :)) ce mari ecrane? Ala era un vis acum cativa ani :)))

Ma bucur mult ca esti prietena mea si vei fi mereu :X

La 11 lucruri despre tine in mare parte m-am regasit si eu :D iar puisorul ala e adorabil :X

Multumesc :X cand se face caldut vreau sa-mi mai iau un puiut ;))

Chiar sunt binevenite din cand in cand acest tip de postari pentru ca avem ocazia sa mai aflam cate ceva una despre alta si asta da un sentiment placut de parca te-as cunoaste putin mai bine :D
Pupici.

Da, ai dreptate si iti multumesc mult ca mi-ai oferit acest premiu :*

Trimiteți un comentariu