joi, 24 ianuarie 2013

Cateva noutati

      Bunaa!
      Azi am trecut pe la Auchan si, pentru ca acum doua zile mi s-a terminat a treia cutie (sau poate chiar a patra) de ceai cu mere verzi despre care v-am vorbit in postarea de aici, m-am hotarat ca ar trebui sa o inlocuiesc cu o alta cutiuta de ceai, care s-a transformat in doua :))


     De mai multa vreme tot imi spun ca o sa-mi iau un ceai cu piersici, dar iata ca a trecut ceva timp pana s-a intamplat. Initial am vrut sa-l iau pe cel de la Belin cu piersici si mango, dar m-am uitat la ingrediente si am hotarat sa-l iau pe acesta de la Celmar. Totusi cred ca atunci cand mai termin o cutie il voi lua si pe acela ca sa vad cum e.
                                                                                                          


    Al doilea ceai pe care l-am ales este de la Belin, Multifructe. Daca va spun ce frumos miroaseee, mmm...Imi place la nebunie mirosul si m-am grabit sa-mi pregatesc o cana. Inainte de asta, sa va spun ce fructe contine: aronia, coacaze negre, capsuni, mere. Din pacate gustul nu m-a impresionat, adica e bun, dar la ce miros are, ma gandeam ca va fi si gustul ceva senzational :))









     Asta vara imi placea inghetata Big Milk Stracciatella si cand nu o gaseam in anumite locuri, preferam sa nu iau alta inghetata :)) Am vazut de multe ori cand mergeam la cumparaturi iaurtul Muller cu stracciatella, dar parca azi mi-a atras atentia mai mult si am zis sa-l incerc.


     Inainte de a face aceasta postare l-am desfacut si savurat. Iaurtul este dulce, iar bucatelele de cioco sunt putin amarui. Mi se pare o combinatie interesanta si delicioasa, pacat ca n-am luat doua...data viitoare :)


     In final va arat ce mi-a pregatit bunica mea azi. V-am spus mai de mult ca eu sunt nascuta in Baia Mare, dar de doi ani jumate m-am mutat in Iasi. Ce nu v-am spus este ca am cea mai buna bunica, pe care o iubesc enorm si daca n-ar fi ea, nu stiu ce m-as face! Azi mi-a pregatit un guiaş ardelenesc care este un fel de supa cu carnita de oaie si diverse legume. Daca nu stiti reteta si totusi ati vrea sa incercati, sa-mi spuneti si o voi ruga pe buny (ca asa ii spui eu) sa ma ajute sa scriu cum se prepara guiaşul. 


     Ah, era sa uit! In poze puteti sa zariti putin unghiutele pe care le port acum. Le-am facut luni dupa ce am terminat modelul tribal pe care l-ati vazut ieri, deci la o ora destul de tarzie. Din cauza aceasta s-au si stricat putin (mai mult) in timpul somnului, dar le-am purtat asa. E o manichiura pe care o puteti realiza foarte usor. Am aplicat base coat, apoi doua straturi dintr-o oja mov pe care acum am incercat-o pentru prima ora si apoi asezat pe fiecare unghiuta cate o pietricica argintie. Top coat si gata! Asa ca daca va grabiti, dar totusi vreti o manichiura mai speciala, cateva pietricele va vor ajuta sa o obtineti. Am vazut acest model de manichiura la Catalina si mi se pare foarte elegant, de aceea il voi realiza si in alte combinatii.
     V-am pupat!

16 comentarii:

Frumoase unghiutele si cum arata gulasul...mmmmmm ♥ Eu mai nou am descoperit ceaiurile Lord Nelson de la Lidl, cel cu fructe de padure e incredibil de aromat!

dragute unghiutele, e bun guiasul ardelenesc cat despre ceaiuri si eu momentan le folosesc ceaiul de fructe Lord Nelosn de la LIDL :D

Yumm, yummm numai bunatati. :D
Pupici

Esti mutata in Iasi ? Super cute :D habar n-aveam,ce coincidenta :))

Ma tenteaza, ma tenteaza ;))

Deci e clar ca data viitoate cand ajung pe la Lidl o sa ma uit dupa el :))

Bun, bun guiasul mai ales ca imi este tare foame.
Ia iaurtul cu cioco nu ma bag ca nu imi place ciocolata.
Cat despre ceaiuri... aveam o perioada cand doar ceai beam. In cantitati industriale pot spune. Cu un strop de miere si o felie de lamaie, aveam in permanenta o cana de ceai fierbinte pe birou. Acum mi-a mai trecut. :D

Mie imi plac mai mult cele de la Fares :)

Eu abia m-am apucat de baut ceai :)) inainte cu cateva luni nu-l suportam deloc, acum testez diverse arome si sunt bucuroasa ca in sfarsit beau si eu ceai ;))

ceaiul cu piersici m-a facut sa inspir adanc :)).

Hihi ;)) abia astept sa il incerc si pe cel cu mango si piersici :)

hihi, eu nu consum carne de oaie, pentru ca daca nu, imi faceam cu siguranta si eu un guias ardelenesc cum ti-a facut tie buny a ta :)
nici unul dintre cele 2 sortimente de ceai nu le-am incercat, dar mi-ar placea sa il incerc pe cel de piersici, cred ca e foarte bun! :)
apropo, unghiutele tale sunt foarte frumoase! ti-a iesit o manichiura super!felicitari:*

Trimiteți un comentariu