joi, 6 decembrie 2012

Castigatoarea primului giveaway

     Buna! Vreau sa incep prin a le ura sarbatoritilor de azi La multi ani! Azi fiind 6 decembrie, vom afla castigatoarea giveaway-ului :)
     Din pacate, atunci cand am verficat inscrierile, am vazut ca multe persoane nu au dat share public. Am hotarat sa accept inscrierile pentru ca am participat si eu la cateva concursuri, iar atunci cand am dat share nu puteam sa-l setez public...am certat putin si am aflat ca e din cauza ca am sub 18 ani. Ma gandesc ca unele dintre voi sunteti in aceeasi situatie si de aceea am acceptat inscrierile (chiar si la persoanele care n-au problema cu sub 18). Dar la cele care am vazut ca au dat share corect, le-am oferit o sansa in plus :)
   
     Acestea sunt inscrierile:


      Si castigatoarea esteeeee:

     
      Felicitari Cris Tina! Astept datele tale la adresa de e-mail sunafterstorm.blog@gmail.com.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu