miercuri, 17 octombrie 2012

Model de Halloween

     Bunaaa! In sfarsit mi-am facut si eu unghiutele si ia ghiciti ce model am ales....unul de Halloween.
     Pentru ca imi place sa ma inspir din diverse imagini, am facut acelasi lucru si de data aceasta (imaginea v-o las in josul paginii).


      Nu prea ma pricep la pictat lilieci...



     Poza fara blit:


      Si sursa inspiratiei mele:


      Ce parere aveti de acest model? Ati vrea sa-l incercati?
      Va pup! (Inca 2 zile si e week-eeeeennnddddddd!!! Sunt foarte entuziasmata, nu?)

23 comentarii:

Ei,naaa! Tu sigur nu esti pictorita?

Buna asta :)) Cum sa fiu pictorita? :))))

Vai cat de frumos ti-a iesit modelul. <3<3
Felicitari, esti foarte talentata!
Pupici

wow! arata fenomenal!!!!!
dam! Girl, you have talent!!!!

Geniale! Imi place la nebunie modelul! Pup!

arata super tare! <3 trebuie sa ma gandesc ce fac si eu de Halloweeeeen! <3 :X

E superba! Acum am inspiratie si de la tine,ca peste o saptamana ma duc la o party cu aceasta tematica si nu stiu ce modele inafara de sange si dovleci sa fac pe unghiile false.Chiar acum ma pun pe treaba!
Te pup si iti doresc ultima zi de scoala sa fie superba! (asta pt ca,nah,ma laud si eu acum,am luat un 10 la franceza :> )
A.L.E

Hi hi, ma bucur ca-ti place :* poti incerca si tu :)

Multumesc :) pai...treci la pictat unghiute, ce mai stai? :)) Te pup :*

Multumesc! :* Sa nu uiti sa faci poze la modelut, da? :) Ziua de vineri mereu e superba, doar urmeaza week-end (desi...maine dau test la info, deci nu-i chiar asa de bine).
Pup :*

Wow, Carla, ma uimesti de fiecare data! Arata suuuper, cred ca ti-a luat o gramada sa le faci, dar merita!

Dada,daca mai ramane timp sa le termin si arata dupa parerea mea PERFECT le postez cu mare drag >:D<
A.L.E

Off, dar m-ai facut curioasa...Eu le-am postat chiar daca nu-s perfecte, poate cineva le va face mult mai bine, poate tu esti asta ;;)

Huuh, multumesc >:D< esti o draguta, dar sa stii ca e usor de facut modelul :)

Ehhh...n-am zis ca nu ti le arat! :* Am zis ca daca imi plac,le postez cu mare placere! Oricum,din pacate,nu o sa folosesc tehnica ta...ma gandesc la altceva...sper doar sa am timp,ca scoala asta bubuie...stii tu bine!

Ok :* Iti astept modelul.

foarte frumoase :)

http://beautybymikaella.blogspot.ro

Foarte frumoasa :) Iti doresc succes in noul an! :-*

Ah, multumesc mult, chiar am nevoie! :*

Trimiteți un comentariu