duminică, 23 septembrie 2012

Peisaj de toamna

     Azi o sa va arat un model de toamna, de fapt e chiar un fel de peisaj de toamna.
     De aceasta data m-am gandit sa va arat ce am folosit in realizarea modelului (da, chiar incerc sa evit sa va arat modelul cat de mult pot). Am uitat sa pun ojele in poza, daca va intereseaza puteti sa ma intrebati. Drept "decor" sta caietul meu de info care asteapta rezolvarea a 5 probleme, dar...il las sa mai astepte ceva.


     Am folosit ca sursa de inspiratie aceasta poza:


     Este un peisaj superb, nu ma intrebati de ce m-am gandit ca as putea sa-mi fac asta pe unghii...mda, incercarea mea nu a fost una reusita. Va las pozele:





     Cam asta e peisajul horror pe care l-am facut azi, in clipele urmatoare il sterg si incerc sa fac altceva. Deci fiti pe faza, pentru maine pregatesc o noua postare.
     Va pup!

9 comentarii:

Ce frumos, mie nu mi-ar iesi nici pe hartie asa, d'apai pe unghii!:)) Te pup!

De data asta nici eu nu am avut rabdare :))

Serios? Mie mi se pare ca arata groaznic, n-au stat pe unghii decat cateva minute. Te pup si eu :*

Oja verde mi-a tras cu ochiul :)) In rest,modelul e dragutEL... :) Si eu am acelasi caiet,numai ca e la engleza.
A.L.E

Dragutel? Ma bucur ca nu ti se pare chiar groaznic :)) Eu am acelasi model de caiet si la chimie, imi plac tare mult fluturasii aia :) Pupici :*

si mie imi plac modele pe unghii dar tu chiar ai multa rabdare,si eu folosesc aceleasi culori acrilice ca si tine sunt ok :)

Hmmm...mie nu mi se par chiar ok. Ma chinui destul de mult pana sa ramana culoarea pe unghie :)) Dau in 2-3 straturi.

Si eu dau tot in 2-3 straturi ca sa se vada dar sunt ok ca si calitate pret, bine mi-am luat cateva tuburi separate care sunt special pentru nail art si nu se compara dau un singur strat:).Dar oricum le voi folosi si pe acestea pana se termina.

Trimiteți un comentariu