vineri, 28 septembrie 2012

How I Met Your Mother

     Buna! Azi nu va voi arata unghiutele mele, va vine sa credeti sau nu, saptamana aceasta abia le-am dat cu oja... N-am facut niciun model. Asa ca azi o sa va povestesc putin despre unul dintre serialele mele preferate. Este vorba de How I Met Your Mother. Am ales sa vorbesc despre acesta pentru ca tocmai ieri a aparut un nou sezon, 8.
      How I Met Your Mother este o comedie. O sa va spun pe scurt despre ce este vorba. Ne aflam in anul 2030, iar Ted Mosby le povesteste copiilor cum a cunoscut-o pe mama lor. Povestea incepe cu anul 2005 cand prietenul lui cel mai bun se logodeste. Ted se gandeste ca este inca singur si ca trebuie neaparat sa-si gaseasca marea iubire. Dar prin cate nebunii va trece pana cand acest lucru se intampla, nu va puteti da seama. Ideea e ca suntem in 2012 si inca n-am aflat cine e sotia lui Ted. Serialul e super dragut, iar celalalt prieten al lui Ted, Barney, dupa parerea mea e cel mai tare personaj. 
     Da, cred ca nu ma pricep sa fac descrieri...Serialul e mult prea fain, o sa va distrati la fiecare episod. Eu m-am uitat acum din nou la primul episod si putin pe sarite din urmatoarele 2. Ma gandesc sa ma mai uit o data la tot, dar totusi cred ca o sa las asta pentru la vara. Deci, daca nu ati vazut serialul, nu ezitati sa o faceti, chiar nu o sa va para rau! 
 



     Acum o sa ma uit la episodul care tocmai a aparut, dar astept sa-mi spuneti daca ati vazul serialul, cum vi sa parut. Iar daca nu l-ati vazut, incercati macar un episod, doar ca apoi n-o sa va mai opriti pana le vedeti pe toate! 
     Va pup!

2 comentarii:

esti destul de departe, am ajuns abia la sezonul 3. foarte tare serialul, iar Barney este „cireasa de pe tort” din film

Am vazut doar 9 episoade din sezonul 8, a inceput sa fie cam plictisitor...dar de Barney imi place tare de tot!

Trimiteți un comentariu