luni, 17 septembrie 2012

Flori pe oja visinie

     Da, a inceput scoala! Sper ca acest lucru sa nu ma impiedice sa postez, sau chiar sa-mi fac unghiile. N-o sa incep sa va vorbesc despre scoala, asa ca trec direct la unghiutele pe care le-am facut ieri:


     Ideea pertru acest model a venit chiar atunci cand m-am apucat sa-l fac, mai nou am observat ca fac modele la nimereala. Culoarea ojei desigur ca nu e cea din poza, e ceva mai inchisa, oricum arata super bine in realitate (mie cel putin imi place la nebunie).
      


     Va mai las o poza facuta azi, dar cu alt aparat foto (motiv pentru care culoarea ojei a iesit mult mai deschisa, deci n-are nicio treaba cu realitatea).

    
     Cum vi se pare modelul?
     Ah, era sa uit! Scuzati va rog lipsa mea de inspiratie pentru titluri, chiar nu ma pricep deloc.

9 comentarii:

E foarte draguta! Mult succes!
A.L.E

arata foarte bine, mie imi place cum se vede culoarea rosie. Iar combinatia de nuante e super!

Ma bucur ca iti place si iti multumesc tare mult ca imi lasi un comentariu de fiecare data! Esti o draguta, te pup :*

Merci! Daca ai stii ce bine arata oja in realitate...chiar iti place combinatia de culori? :)

Ce-mi place!! Arata foarte bine!! Felicitari

De ce nu incerci sa aordezi si alte subiecte,ca sunt sigura ca te pasioneaza si cosmeticele hainele filmele etc? :*

Multumesc pentru sugestie, chiar ma gandeam si la altele...dar o vreme raman cu ganditu :))

Trimiteți un comentariu