joi, 2 mai 2013

Puisori - Colaborare de Paste

     Dragele mele, imi cer scuze pentru aceasta postare intarziata. Abia azi mi-am facut unghiutele. Am facut poze, le-am editat, dar pe cand sa ajung sa fac postarea m-a sunat prietena mea cea mai buna din Baia Mare (eu locuind in Iasi de 3 ani). Ei bine, am stat la povesti 2 ore si cred ca mai stateam daca n-aveam nevoie la baie :))
     Bun...acum sa trecem la modelul de aziii:


      Am folosit oja Gabrini M 04.



Inainte de a aplica top coat
     Ca de obicei cand folosesc o poza drept sursa de inspiratie v-o arat si voua:

Sursa
     Iar pentru ca imi plac foarte mult puisorii o sa va mai stresez cu cateva poze ;)) V-am mai spus ca am avut anul trecut 2 puisori. In postarea de aici ati vazut 2 poze cu preferatul meu. Azi ma gandeam sa va arat 2 poze mai amuzante de cand era el mic si apoi o poza de cand a crescut.
     Imi placea tare mult sa ma joc cu el, sa-l tin in brate. Anul trecut aveam ceva probleme cu organizarea timpului si ma culcam tarziu, iar ziua eram obosita. Astfel am ajuns sa simt nevoia in fiecare dupa-masa sa dorm ca altfel nu eram in stare sa fac nimic. Nu va mai zic de durerile de cap zilnice...in fine. Ei bine, cei 2 puisori, cam in vremea cand eu ma puneam la somn ei se apucau sa faca scandal, galagie. Dormi Carla daca poti! Stateam in pat si normal ca nu reuseam sa adorm. Si pe cand imi trecea somnu, ei se cuminteau. Ii luam sa ma joc cu ei si ce sa vezi? Somnorosu imi adormea in brate, ia uitati-l :))


     Il alta zi am incercat sa-i iau cu mine la somn, dar de ce sa doarma atunci cand vreau si eu? Normal ca nu era bine :))
     Intr-o zi am stat in pat si l-am luat si pe pui cu mine. L-am tinut cu mine sub paturica, poate, poate adorme. A stat linistit o vreme, dar nu prea mult. Apoi l-am scos si a inceput sa umble pe mine. Eram ca o autostrada. Numai pe mine umbla. Nu a coborat deloc in pat, m-am distrat de numa numa :)) Mai venea sa-mi ciuguleasca lantisorul, asa ma gadila, hihi. Apoi in alta zi stateam in balcon. Mi-am luat aparatul foto ca sa fac niste poze cu el. L-am pus la mine pe umar si a dat de cerceii mei si a inceput sa ii ciuguleasca si pe ei. Isi baga si capul sub par si cand iesea ramanea agatat in cateva fire, dovada in poza urmatoare (din pacate nu i-am prins si mutrisoara) :


     Si pentru ca am zis ca va arat si o poza cand e mare, iat-o. Am facut-o anul trecut prin luna noiembrie. Desigur ca am dat puii la altcineva, ca eu stau la bloc. I-am tinut doar cat erau mici. Puiul meu pufos si dragut s-a facut un cocos mare, mare:


      Sper ca nu v-am innebunit prea tare cu puiul meu :)) Nu uitati sa aruncati o privire si la celelalte manichiuri cu puisori:


Maine veti vedea ultima manichiura din aceasta colaborare.
Va pup!!

P.S.: La Yves Rocher exista o oferta cu 8 geluri de dus la 60 lei. Suna tentant, nu?

24 comentarii:

Doamne, e cel mai frumos model cu puisori din colaborarea asta. ♥ ♥ ♥

Ce cocos frumos si alb!
Imi place manichiura:) puisori am avut si noi la parinti, am avut clocitoare si apoi ii duceam la bunica.

Ce frumoasa e manichiura, puisorul, culorile, tot, arata superb! Foarte frumos si domnul cocos :))

Multumesc din suflet! Nu ma asteptam sa-ti placa asa mult :*

Da, e frumos cocosu, dar cand avea o luna era destul de uratel, in fundul gol :)) Dar eu il iubeam, era chiar sexy, stii ce picioare avea? :))

Ma bucur ca-ti place manichiura, dar si cocosul :))

Ti-am mai zis ca eu mooor dupa acel puiut nu-i asa? Cat de dragut e, Doamne si ce falnic s-a mai facut!
Manichiura e foarte draguta si in ton cu Sarbatorile care vin.
Pupici!

Vai ce dragute erau pozele cu puiutii tai :) si eu cand eram mica aveam la bunica un puiut care il tineam in casa pentru ca nu il accepta gaina si stateam cu el :)
Manichiura e foarte draguta

Ce model frumos .Si puisorul e asa de dragut , se pare ca toti puii au ceva cu bijuteriile , ratusca mea de acu 2 ani tot imi ciugulea bijuteriile si unghiiile.

vai ce adorabil e puisorul!! si cat de maree s-a facut!!!!!Iar de culoarea ojei ce sa mai zic :)

vai, ce mare s-a facut :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


cand am vazut manichiura chir ma pregateam sa zic ca ti-a iesit bine si seamana cu puisorul de l-am mai vazut pe aici :).

Daaa, mi-ai spus, mi-ai spus :*
Ma bucur ca-ti plac unghiutele :)

Nu-i asa ca e simpaticcc? :X Mi-as dori sa-mi mai iau 2 pui si anul acesta :)

Multumesc :* si mie mi-au ciugulit unghiile :))

Era tare simpatic mic, acum s-a facut cocos mare, e urat, nu-mi mai place de el :))

Daa, e mare pasaroiu :))) abia il tineam in brate!!

vai! O sa frangi inima puiului!

Drăguță ideea cu puișorul !

Ei...si eu ce sa-i fac daca i-a trebuit creasta? :))

Multumesc frumos, Larisa :* te mai astept pe blogul meu!

ce dragu e puisorul :)):X

Multumeeesc :X mi-ar placea sa ramana mereu mic :))

Trimiteți un comentariu