sâmbătă, 27 aprilie 2013

15. Inspired by Fashion - Colaborare 31 teme de manichiuri

     Dupa postarea de aici cand am dat-o rau de tot in bara incercand sa pictez niste flori, nu stiu de ce azi m-a mancat undeva (scuzati expresia) sa fac tot flori. Data trecuta nu v-am aratat florile horror pe care le-am facut, dar de data asta va arat. Ma gandesc ca daca ar fi fost sa incerc alta manichiura, cine stie ce pliculete de condimente, sticle cu suc, etc. ajugeam sa fac...
     Ce m-a inspirat pentru aceasta postare? Iata:

Sursa
      Ce a iesit? Mai bine nu va uitati :))



     O sa ziceti ca nu seamana deloc cu niste flori. Ei bine, aveti mare dreptate. Nici nu stiu cu ce sa le aseaman, cer e ca sunt oribile orice ar fi. Am zis totusi sa incerc sa remediez putin situatia si...am adaugat cateva puncticele:



      Ma uit la unghiute si parca nu-s chiar atat de urate, chiar daca in poze asa par. Ca sa ma iertati pentru acest model nereusit, voi pregati pentru saptamana viitoare cateva idei de manichiuri pentru Pasti.
 
Mai jos aveti lista cu fetele care au participat la aceasta colaborare. Va rog sa le vizitati pentru ca sunt sigura ca au pregatit niste modele grozave!

Roxy(Beautylicious) - http://roxy-ch.blogspot.ro
Diana(Beauty Mix) - http://dianabeautymix.blogspot.ro/ 

Va doresc un weekend placut!

44 comentarii:

Dar sunt SUPERBE. Imi plac ambele variante. Iar oja aceea, scoate florile si mai frumos in evidenta.

sunt frumoase cu punctulete !

Carla,tu meriti bataie :)) . Cum poti sa zici ca sunt urate? Sunt superbee :x ,ca si zilele astea frumose din Iasi,ma bucur din plin de soarele si caldura de afara :)) te puuuup :* . Data viitoare nu mai vorbi prostii,stii ca iti ies ultra-dragute modelele orice ai zice :D

Ti-au iesit foarte frumos, Carla, de ce spui ca ai dat-o in bara? Unghiutele tale sunt copia fidela a rochiei si arata foarte frumos. Nu mai fii asa dura cu tine :*

Foarte bine ti-au iesit sa stii!:* Te astept la galati la un volei pe plaja Carla!!!:*

Doamne cat de frumoase suuunt!:D <3

Sunt chiar foarte frumoase floricelele ;) imi place foarte mult rezultatul

Carla, daca si astea sunt unghii urate... Arata foaaarte bine!

mie-mi plac tare :X si galbenul e superb!

Sa nu fie cu suparare , dar ai nevoie de ochelari . Cum sa zici ca sunt urate ?Sunt foarte frumoase ,exact ca pe rochie .Mie imi palc la nebunie !!!
Daca o sa mai zici la o manichiura asa de faina ca e urata vin la Iasi pe jos si bat :)).

SUNT SUPERBE! imi place la nebunie ideea si cum ti-a iesit!

sunt super, imi plac mult de tot

wow! chiar arata superb, iar cu floricele albe sunt si mai frumoase!

Genialeunghiutele tale!
Felicitari!
Pupici

draga mea, daca asta e rateu, apoi ma complexez rau de tot si nu mai particip la nicio colaborare! believe me! sunt chiar reusite.

Mie mi se par chiar dragute si fara punctele albe. :) Cine stie ce vroiai sa iasa,poate de aceea nu ti se par reusite. ;))

Mie imi plac. Sunt mai speciale asa.

Mie imi place mult combinatia aia de galben cu negru.. arata elegant tare. Off topic, te-am nominalizat si pe tine la Super sweet blogging award

Multumesc :* cred ca oja ma face sa-mi placa si mie modelul ;))

Da...cu punctulete mai arata cumva :D

Merci :* chiar ma bucur ca-ti plac!

Aoleu :)) bataie? Nu, nu, nu vreaaauuu!! :((
Daaa, e tare frumos afara...poate putin prea cald :D in weekend am umblat o gramada pe jos, nu vrei sa stii ce febra musculara am facut :))

Eiiii, multumesc mult >:D< eram cam nesigura de manichiura...

Mai intai trebuie sa ma inveti sa joc :))

Multumesc mult :* te pup!!

Ma bucur ca-ti place :*

Bine, bine, nu-s urate :))

Daaa, ai dreptate, galbenul imi place la nebunie!

Vaaai, dar ce m-ai distrat :)))) iti multumesc tare mult, esti o scumpa :*:*

Da, cu floricele arata mai bine :)

Multumesc :* se putea si mai bine, dar...

Eu am urat toata viata galbenul, dar de cand am oje in toate culorile, a ajuns sa-mi placa si galbenul :)

Ok, ok :* nu-s chiar asa de rele, multumesc!

Fara puncte sunt cam ciudatele :))

Multumesc din suflet :*

Trimiteți un comentariu