sâmbătă, 30 martie 2013

11. Flowers - Colaborare 31 teme de manichiuri

     Buna, fetelor! Imi cer scuze in primul rand pentru intarzierea cu care postez acest model, dar si pentru ca nu este unul recent. Din cauza ca ma tine in pat o gripa foarte rea, m-am gandit ca totusi ar trebui sa postez un model, iar pentru ca mai am cateva manichiuri de anul trecut pe care nu vi le-am aratat, iata ca azi veti vedea cea de-a zecea manichiura a mea. Unele dintre voi ati mai vazut-o si pe la Catalina (aici). Am numit-o tentativa de floare one stroke :)) Deci n-am fost foarte multumita de ce mi-a iesit, dar e si vina acrilicelor, asa ca am rabdare pana imi iau un set nou de acrilice, si daca nici atunci nu imi va iesi aceasta tehnica, inseamna ca eu sunt de vina :))


    Pentru cele care nu stiu ce inseamna one stroke, ei bine...aveti nevoie de o pensula mai lata. Alegeti doua culori de acrilice si le puneti pe o paletuta, foaie (pe ce puneti voi in general culorile). Apoi bagati jumatate de pensula intr-o culoare, iar cealalta jumatate in cealalta culoare. Apoi desenati petalele trecand cu pensula dintr-o miscare. Voi reveni cu mai multe detalii, dar si poze, atunci cand voi reincerca aceasta tehnica.



    Nu uitati sa treceti si pe la celelalte fete:

51 comentarii:

E frumoasa, eu zic ca ti-a iesit...si eu ma cam chinui cu one stroke :))

Cute flower ✿✿✿ Pupici si insanatosire grabnica.

Carlaaa >:D< sunt superbee,ca de obicei ! :*
Bea multe ceaiuri ferbinti,oricum stiu ca-ti plac :* ,sper sa te faci bine !

Am avut si eu o tentativa, dar cu oja:)) dezastru au fost:D...Ale tale sunt chiar reusite!:*

Multumesc, ma bucur ca totusi va place ;)) ne mai chinuim...hehe!

Multumesc mult, Ana! :)

Oh, multumesc mult...sper sa fie asa :(

Da...tot am baut ceai :( azi nu am avut febra asa mare ca ieri, dar inca ma doare capul tare rau :( ma bucur ca-ti plac unghiutele

foarte interesant modelul tau imi place cum ti-a iesit, sper sa te faci cat mai repede bine nu vreau sa te speri dar pe mine gripa m-a tinut aproape o luna

Hmm...cred ca daca faci cu oja e mai complicat :D

Aoleu! O luna? Dumnezeule...daca ma mai doare capul asa numai 3 zile cred ca innebunesc...de fapt, deja nu mai pot :((

Chiar as vrea sa le vad pe cele care le consideri reusite daca de acestea nu esti multumita .

Mie imi plac , chiar arata super:*

Pentru durerile de cap provocate de gripa : intr-un bol cu apa fierbinte pune sare marina(eu de obicei pun cam un pumn) si stai cat poti, mie cel putin imi trece asa .
Sper sa te faci bine:-

Imi place cum ai ales culorile, se vede super :x Si manichiura arata foarte bine, degeaba zici ca nu e reusita :*

În primul rând îţi doresc însănătoşire grabnică!:*
Cât despre unghiuţe nu am decât cuvinte de laudă. Îmi place combinaţia de culori, îmi place cum ţi-a ieşit!

imi place rezultatul.

as vrea sa aflu mai multe despre aceasta tehnica.. :D
pupici!

Sa te faci bine repede! Pe mine m-a tinut 2-3 saptamani gripa asta... :(

Unghiile sunt foarte reusite si culorile sunt bine alese. :X Au iesit bine!

Multumesc, esti o draguta! Sunt dragutele unghiile...dar eu ma asteptam sa iasa altfel ;))

In dimineata aceasta nu ma mai doare chiar asa de rau capul, sper sa nu revina durerea :D

La cate comentarii frumoase am primit, deja incepe sa-mi placa si mie modelul :)) nu vreau sa spun ca e urat, dar as fi vrut sa iasa altfel :)

Multumesc tare mult >:D< sper sa scap de gripa cat mai repede! Ma bucur ca-ti plac unghiutele :)

Chiar vreau sa ma fac bine repede...doar e vacanta :D nu vreau sa-mi fie rau tocmai acum...
Ma bucur ca-ti unghiutele :)

Multumesc frumos, Valentina! :)

imi place foarte mult :) imi plac modelele abstracte asa si asta e super reusit :*

Ma bucur ca-ti plac si asa...abstracte cum sunt :))

vaaaaaai , ce frumos arata. e usor abstract :D

Sunt minunate!!!! imi plac foarte mult si chiar ma simt nevoita sa repet ca esti foarte talentata. Pupici.

Foarte frumos modelul. Mie mi se pare ca ti-a iesit destul de bine tehnica pe care ai folosit-o pentru desenare florilor :)

Awww >:D< multumesc mult, esti tare draguta!!

Multumesc mult :) poate cu niste acrilice mai bune va iesi mai frumos

Eu zic ca sunt dragute chiar daca nu ti-a iesit perfect tehnica one stroke :)

Eu oare de ce n-am vazut postarea asta pana acum? :D In fine, tare dragalase unghiutele!

:))) ma bucut ca-ti plac, chiar daca nu-s foarte reusite

Trimiteți un comentariu