joi, 8 noiembrie 2012

Pietricele si sclipici

     Bunaaa! Ieri am vrut sa-mi fac unghiutele, dar pe cand sa ma apuc am realizat ca era cam tarziu...nu stiu cum reusesc mereu sa pierd vremea! Am vrut neaparat sa fac ceva cu sclipici, pentru ca am realizat ca am 2 oje cu sclipici (auriu si argintiu) pentru nail art si in cele 6 luni de cand le am, le-am folosit de vreo 3 ori. Azi mi-am terminat unghiile repejor (desi m-am chinuit putin cu sclipiciul care era partial uscat). Problema era ca n-am reusit sa fac poze pentru ca bateriile la aparat erau descarcate. Asa ca a trebuit sa astept sa se incarce...dar nu s-au incarcat atat cat trebuia, asa ca pozele au iesit cam aiurea. Mica problema e ca nici combinatia mea dintre aceasta oja si sclipiciul auriu n-a fost prea buna, asa ca m-am hotarat sa refac maine modelul.
     Va las totusi pozele cu ce am facut in seara aceasta:


    [later edit] Am incercat sa mai fac niste poze, de data aceasta la lumina zilei si cu bateriile incarcate. Iata ce a iesit:



      Ce culoare de oja sa aleg cand refac maine modelul?
      Va pup!!

10 comentarii:

Frumos modelul dar cred ca ar arata mai bine peste o oja fara sidef, eu as alege un verde inchis, am eu ce am cu verdele in ultima perioada :D

Ce dragut este modelul. :)
Eu l-as combina cu o oja inchisa, ar iesi si mai mult in evidenta. :):*

Arata elegant modelul, dar ii dau dreptate fetelor, merita de incerca si pe o nuanta mai inchisa!

Ei, modelul e fain tare, dar, asa cum au spus si fetele, trebuia alta baza ca sa iasa in evidenta. Daaaar vei face si ne vei arata si pe alta baza, da? Plus..PISICUTZZE!!!!!

E foarte draguta ideea,dar ca baza as zice un verde sau mov.
A.L.E

Multumesc, da, chiar vreau sa-l incerc in alta varianta ;))

Merci :* desigur, voi incerca pe o nuanta mai inchisa :)

Da, Cata :* ai avut dreptate! Legat de pisicute...inca n-am un model in minte :))

Multumesc :* o sa incerc asa :) week-end placut!!

Foarte frumos modelul realizat. Insa e bine sa alegi o oja in contrast sau fara sidef. Incearca o oja mata sau una lucioasa ca baza, sa se vada mai bine acel sclipici auriu/argintiu. Din cauza sidefului din oja folosita de tine, modelul nu prea iese in evidenta. :* Astept noua manichiura

Trimiteți un comentariu