duminică, 27 octombrie 2013

Jurnalul lui Croco - episodul 12

     Bunaaa! E duminica, deeeci e timpul pentru un nou episod cu Croco. De acum avem doi de Croco (Croco si imaginea lui in oglinda). Il iubeste pe baietasu din oglinda, ii place sa stea toata ziua la taclale cu el.


      Acum doua saptamani va ziceam ca sunt suparata deoarece Croco ne ciupeste. Intre timp lucrurile s-au mai schimbat, nu prea mai ciupeste, isi revine incet, incet la normal. Oricum noi il iubim si atunci cand ne composteaza, cum am putea sa nu iubim sarmaluta asta albastra? :)
     In unele seri il iau cu mine in pat si ne bagam amandoi sub paturica. Fiind intuneric, pot sa pun mana pe el, sa-l mangai, fara ca el sa ma ciupeasca. Dupa ce il scot de sub patura, sta cu aripile desfacute, sa se racoreasca. E un dulce!

      V-am zis ca ii place sa comunice cu papagalul din oglinda, ei bine, si-a gasit prietenul si pe capacul de la cutia in care imi tineam ojele. Ia uitati-l:

   

      Saptamana aceasta a fost tare amuzant. I s-a rupt pe la jumatate cea mai lunga pana din coada, dar nu s-a rupt de tot, inca statea prinsa acolo. Uneori pana statea dreapta, alteori forma un unghi drept, a fost tare comic Croco cu pana lui rupta. Acum doua zile i-a cazut...arata un pic ciudatel fara ea, dar asta e, va creste ea la loc.

Va pupam si va dorim o duminica frumoasa!

16 comentarii:

Ha ha, chiar ma gandisem ca i-ai luat un fratior! Tare dulce Croco asta al tau! :*

Ce amintiri imi trezeste Croco :) ca vorbeai de ciupit cand aveam si eu doi perusi dupa ce a murit femela, masculul a devenit agresiv si ne ciupea mai mereu si chiar daca i-am luat un prieten jucarie nu s-a imblanzit. E frumos sa vezi comportamentul lor si cum se schimba in urma unor evenimente :) e dulcic Croco :)

:)) Ce vorbeste. :)) pupa baiatul mic, ce faci,

Ce haios este :)) Vad si niste integrale "frumoase" acolo :))

E foarte haios si dragalas ;)

vad ca ii place sa te ajute si la teme...la romana ai incercat sa-l pui sa-ti faca tema?? :-D

ce simpatic eeee ! Oare daca ar avea un prieten adevarat tot asa de bine s-ar intelege ? :) :*

De abia ma descurc cu el, ma intreb ce m-as face cu inca un pasaroi? :)) Oricum daca ar fi sa iau, as lua o fetita :)

E frumos sa vezi cum se schimba comportamentul lor daca e o schimbare din rau in bine, nu? :))
Te pupam :*

Da, da, da, bolboroseste si el ce poate :))

Da, doar ca m-am uitat la raspunsuri si niciun exercitiu nu avea rezultatul "pusi" sau "ce face baiatu" :)))

La romana mi-a ciupit de fiecare data caietu, mi-a lasat un semn frumos, dar nimic mai mult :) nu vrea sa ma ajute sa scriu eseul

Cu el da, dar pe mine...cred ca m-ar ciupi rau de tot :))

simpatic "pustiul" :)))))))
intotdeauna citesc cu drag ce-a mai facut.

Trimiteți un comentariu